Πέμπτη 7 Οχτώβρη 2004
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 26
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Πρόταση κόστους... 300 εκατ. ευρώ

Την άποψη ότι τα επόμενα 3 χρόνια θα απαιτηθούν 300 εκατ. ευρώ προκειμένου να δημιουργηθούν οι «απαραίτητες» δομές «μάρκετινγκ» υποστηρίζει ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), χωρίς να αναφέρει ποιος θα δώσει τα χρήματα.

Με αφορμή το 3ο Συνέδριο του ΣΕΤΕ (11-12 του Οκτώβρη), ο Σύνδεσμος θα παρουσιάσει «σχέδιο μάρκετινγκ» του ελληνικού τουρισμού και επικαλείται μελέτη ισπανικής εταιρίας, η οποία προτείνει μεταξύ άλλων: α) Την ίδρυση και την οργανωτική δομή μιας κεντρικής μονάδας μάρκετινγκ για τον ελληνικό τουρισμό. β) Τη δημιουργία τοπικών μονάδων μάρκετινγκ που θα καλύπτουν όλους τους τουριστικούς προορισμούς της χώρας. γ) Τις αγορές και το μείγμα των τουριστικών προϊόντων. δ) Τα ξεπερασμένα προϊόντα των οποίων η παραγωγή είτε θα πρέπει να εγκαταλειφθεί, είτε να τεθεί υπό αυστηρό έλεγχο κλπ.

Σε κάθε περίπτωση, οι επιχειρηματίες του τουρισμού αλλά και το αρμόδιο υπουργείο δεν ασχολούνται με το ουσιαστικό ζητούμενο: Πώς δηλαδή ο εργαζόμενος που παράγει τον πλούτο και η οικογένειά του θα μπορούν να ασκήσουν το δικαίωμά τους για ξεκούραση και παραθερισμό, με ποιότητα και το ελάχιστο δυνατό κόστος. Αντίθετα, όλοι οι σχεδιασμοί τους επικεντρώνονται στον τρόπο με τον οποίο οι μεγαλοεπιχειρηματίες του τουρισμού θα κερδίσουν περισσότερα και θα αποσπάσουν περισσότερα χρήματα από τα λαϊκά στρώματα.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ