Τετάρτη 20 Οχτώβρη 2004
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 5
ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ
Το κυκλοφοριακό αδιέξοδο

«Το κυκλοφοριακό πρόβλημα της Αθήνας είναι άμεσα και άρρηκτα δεμένο με το σύνολο των υπολοίπων προβλημάτων, που κάνουν τις συνθήκες ζωής στην πρωτεύουσα όλο και λιγότερο ανθρώπινες. Και δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί ουσιαστικά, χωρίς την εφαρμογή μιας γενικότερης, ριζικά διαφορετικής πολιτικής, η οποία θα έχει στο κέντρο της προσοχής της τα συμφέροντα των εργαζομένων και του λαού. Μόνον η εφαρμογή μιας τέτοιας πολιτικής μπορεί να κάνει ανθρώπινη τη ζωή στην πρωτεύουσα και να υλοποιήσει όλα τα απαραίτητα για το σκοπό αυτό μέτρα».

Αυτά έγραφε η στήλη στις 5 Νοέμβρη 2002 και τα θυμηθήκαμε, καθώς διαβάζαμε τα όσα ανακοίνωσε η κυβέρνηση, μετά την προχτεσινή διυπουργική σύσκεψη, για το κυκλοφοριακό πρόβλημα της πρωτεύουσας. Τελικά, η εμπειρία των Ολυμπιακών Αγώνων, οι αλλεπάλληλες συσκέψεις και συζητήσεις με διάφορους φορείς, οι σχετικές μελέτες, κλπ., κλπ., κατέληξαν στην ενεργοποίηση των ηλεκτρονικών καμερών παρακολούθησης, στην επιβολή εισιτηρίου στα δημοτικά λεωφορεία, στην επαναφορά της ελεγχόμενης στάθμευσης (παρκόμετρα) και ορισμένες γενικόλογες κατευθυντήριες γραμμές, οι οποίες ...θα εξειδικευτούν και ...θα ανακοινωθούν στο μέλλον.

Μ' άλλα λόγια, το κυκλοφοριακό πρόβλημα της πρωτεύουσας παραμένει άλυτο, δικαιώνοντας την ανάγκη μιας γενικότερης και ριζικά διαφορετικής πολιτικής, όπως σημειώναμε και πριν δυο χρόνια...


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ