Οι διαδικασίες υλοποίησης της σύμβασης μάρκετινγκ, που υπέγραψαν η ΔΟΕ και η «Αθήνα 2004», πρόκειται να ξεκινήσουν τη μεθεπόμενη βδομάδα. Το πρόγραμμα, στο οποίο περιγράφονται όλες οι ενέργειες μέχρι και το 2004, περιλαμβάνει τις εξής πέντε βασικές κατηγορίες: Χορηγίες, κατασκευή και διάθεση προϊόντων, εικόνα και ταυτότητα των αγώνων, εισιτήρια και Ιντερνετ.
Το συνολικό ποσό που προσδοκά να εισπράξει η «Αθήνα 2004» από τις χορηγίες αγγίζει τα 100 δισ. δραχμές, ενώ πρόκειται άμεσα να ξεκινήσουν οι διαπραγματεύσεις με τη ΔΟΕ προκειμένου να προσδιοριστούν οι κατηγορίες εταιριών στις οποίες θα μπορεί η ΟΕΟΑ να κλείσει συμφωνίες. Κι αυτό γιατί οι πολυεθνικές - βασικοί χορηγοί της ΔΟΕ δεν επιτρέπουν άλλη εταιρία της ίδιας κατηγορίας να είναι χορηγός των Ολυμπιακών Αγώνων. Για παράδειγμα, στην κατηγορία των αναψυκτικών μόνο η «Κόκα Κόλα» αξιοποιεί το Ολυμπιακό σήμα.
Οι κατηγορίες για τις οποίες η ΟΕΟΑ θα ζητήσει έγκριση από τη ΔΟΕ είναι οι εξής: Συμβατική και κινητή τηλεφωνία, τράπεζες, ασφαλιστικές εταιρίες, ακτοπλοΐα, γαλακτοβιομηχανία, αεροπορικές εταιρίες, αυτοκίνητα, ζυθοποιία και ενέργεια. Οι εταιρίες που θα αγοράσουν τη χρήση του σήματος θα μπορούν να πληρώσουν σε είδος την ΟΕΟΑ, αν το προϊόν τους εξυπηρετεί την τέλεση των αγώνων. Η αξιοποίηση του σήματος θα κοστίσει για την κάθε εταιρία περίπου 20 εκατομμύρια δολάρια (7,5 δισ. δρχ.).
Ακόμα, εκτός από το Ολυμπιακό χιλιάρικο θα κυκλοφορήσει - κατόπιν συμφωνίας με την Τράπεζα της Ελλάδος - και Ολυμπιακό πεντακοσάρικο, σε τέσσερα εκατομμύρια κομμάτια, δηλαδή συνολικά 12 δισ. δρχ. Η ΟΕΟΑ ευελπιστεί να εισπράξει 10,8 δισ. δρχ. (όλο το κέρδος μείον το κόστος του κέρματος).
Τέλος, ο προϋπολογισμός της οργάνωσης και τέλεσης των Αγώνων πρόκειται να δημοσιοποιηθεί αφού τον εγκρίνει η Συντονιστική Επιτροπή της ΔΟΕ στην επικείμενη επίσκεψή της.