Σάββατο 23 Απρίλη 2005
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 31
ΗΜΕΡΟΔΡΟΜΟΣ
«Λεόντειος» αλλά ... «νόμιμη»! (2)

Προέβλεπαν ότι τα οχήματα που διέρχονται από την Αττική οδό θα ήταν 180.000 ημερησίως. Ο πραγματικός αριθμός σήμερα είναι 230.000.

Πέρσι (πριν ακόμα πάρουν την αύξηση του 25% στα διόδια) οι διευθύνοντες το «αυτοχρηματοδοτούμενο» έργο της Αττικής Οδού έλεγαν ότι από τα έσοδά τους από τα διερχόμενα οχήματα το 30-35% προορίζεται για τα έξοδα λειτουργίας και συντήρησης και το 65-70% για την αποπληρωμή των δανείων, που προβλέπεται να εξοφληθούν σε μια πενταετία. Σε πέντε χρόνια, δηλαδή, θα αρχίσει η ουσιαστική κερδοφορία της εταιρίας.

*

Προσέξτε τώρα: Οπως προκύπτει από μερικούς απλούς υπολογισμούς, αμέσως μετά την πενταετία (και υπό την προϋπόθεση πως ούτε τα διόδια, ούτε τα διερχόμενα οχήματα θα έχουν αυξηθεί παραπέρα), η εταιρία θα έχει επί καθημερινής βάσης καθαρό κέρδος ένα ποσό, τουλάχιστον, της τάξης των 374.000 ευρώ ή 127 εκατ. δραχμών (τη μέρα).

*

Τι σημαίνει αυτό:

*

Κάθε μήνα η εταιρία θα έχει (καθαρά) κέρδη ύψους 3,8 δισ. δραχμών και κάθε χρόνο (καθαρά) κέρδη ύψους 45,8 δισ. δραχμών. Δεδομένου ότι αυτή η «μπίζνα» θα κρατήσει για 18 χρόνια, τα συνολικά (καθαρά) κέρδη της εταιρίας φτάνουν με τους μετριοπαθέστερους υπολογισμούς τα ...825,8 δισ. δραχμές! Τόσα θα αρμέξει από τους Ελληνες πολίτες. Αυτά προβλέπει η σύμβαση του «αυτοχρηματοδοτούμενου» έργου της Αττικής οδού (αντίστοιχες είναι και όλες οι άλλες συμβάσεις περί «αυτοχρηματοδοτούμενων» έργων που έγιναν ή θα γίνουν)...

*

«Λεόντειος», αλλά «νόμιμη»!


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ