Αρκεί, άραγε, απλά και μόνο να παραμείνει στο ιδιοκτησιακό καθεστώς του δημοσίου η «Ολυμπιακή Αεροπορία» (ΟΑ) για να αντιμετωπίσει τα σημερινά προβλήματα, να επιβιώσει και να αναπτυχθεί; Ακόμη κι αν υποθέσουμε ότι θα υπάρξει μια κυβέρνηση που θα επιβάλει ένα καθεστώς ορθολογικής έστω διαχείρισης, η απάντηση είναι περισσότερο όχι, παρά ναι. Εκτός κι αν η ΟΑ εφαρμόσει την ίδια τακτική με τις ιδιωτικές αεροπορικές εταιρίες, σε όλους τους τομείς (εργασιακές σχέσεις, μισθολογικά, τιμολογιακά, σχεδιασμός δρομολογίων, κλπ., κλπ.). Σε διαφορετική περίπτωση, δε θα αντέξει στον εντεινόμενο συνεχώς ανταγωνισμό και θα κληθεί και πάλι το δημόσιο να καλύψει τα ελλείμματα. Δηλαδή, να πριμοδοτεί εμμέσως τα κέρδη των ιδιωτικών εταιριών. Με άλλα λόγια, ακόμη και στην προαναφερόμενη, εντελώς υποθετική περίπτωση, η ΟΑ δε θα λειτουργεί προς όφελος του λαού. Οπως ακριβώς δε λειτουργούν προς όφελος του λαού οι ιδιωτικές εταιρίες.
Αναφέραμε το παράδειγμα της ΟΑ, γιατί είναι περισσότερο χαρακτηριστικό και χειροπιαστό. Το ίδιο ισχύει, όμως, και για όποια άλλη επιχείρηση, υπηρεσία ή τομέα οδηγείται σήμερα στην ιδιωτικοποίηση (π.χ. λιμάνια, ΔΕΗ, κλπ.). Η ανάγκη των γενικότερων ριζικών αλλαγών, της λαϊκής εξουσίας και οικονομίας, που προτείνει το ΚΚΕ, είναι σήμερα περισσότερο κι από φανερή. Μόνο στο πλαίσιο αυτό μπορούν να λειτουργήσουν και να αναπτυχθούν προς όφελος του λαού οι προαναφερόμενοι τομείς και επιχειρήσεις.