Πέμπτη 14 Ιούλη 2005
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 21
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Χόρτασαν «θα» και απειλές για χαράτσια

Τα έργα που εξαγγέλθηκαν από τους υπουργούς ΠΕΧΩΔΕ και Μεταφορών θα κληθούν να πληρώσουν διπλά οι κάτοικοι της πόλης

Την επιβολή διοδίων και στην Εγνατία (φωτ. από την παρακαμπτήριο της Ασπροβάλτας) ανακοίνωσε ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ...

Eurokinissi

Την επιβολή διοδίων και στην Εγνατία (φωτ. από την παρακαμπτήριο της Ασπροβάλτας) ανακοίνωσε ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ...
Την έναρξη εκτέλεσης μέσα στο 2005 των μεγάλων έργων που έχουν εξαγγελθεί πολλές φορές την τελευταία 15ετία, ανακοίνωσε προχτές στη Θεσσαλονίκη ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γ. Σουφλιάς. Τα έργα αυτά θα κληθούν να πληρώσουν με τα πενιχρά τους εισοδήματα η εργατική τάξη και τα λαϊκά στρώματα της Θεσσαλονίκης, μέσω διοδίων, φόρων και ακριβών εισιτηρίων. Το γεγονός αυτό κατήγγειλε και ο Αγάπιος Σαχίνης, επικεφαλής της παράταξης «ΘεσσαλοΝΙΚΗ Τώρα», στην τοποθέτησή του από το βήμα του Δημοτικού Συμβουλίου όπου προχτές το βράδυ έγινε ενημέρωση για την πορεία των μεγάλων έργων της πόλης.

Την έναρξη των εργασιών μέσα στο 2005 των τριών μεγάλων έργων της Θεσσαλονίκης, δηλαδή του μετρό, της υποθαλάσσιας αρτηρίας και της επέκτασης του αεροδιαδρόμου, εξήγγειλε την Τρίτη το απόγευμα ο υπουργός Γ. Σουφλιάς στην έκτακτη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Θεσσαλονίκης. Επίσης, ανακοίνωσε ότι στο στάδιο της προμελέτης είναι η κατασκευή ευρύτερου περιφερειακού δακτυλίου (Κόμβος Κ4 - Χορτιάτης - Θέρμη - Προφήτης - Εγνατία) 53 χιλιομέτρων και κόστους περίπου 300 εκατ. ευρώ, χωρίς να έχει εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση. Ο Γ. Σουφλιάς, απαντώντας στις επιφυλάξεις που εκφράστηκαν για την τήρηση των χρονοδιαγραμμάτων, δήλωσε πως όποιες προσφυγές γίνουν στο ΣτΕ θα απορριφθούν.

Ειδικά για την υποθαλάσσια αρτηρία, η οποία, σημειωτέον, θα γίνει με τη μέθοδο της σύμβασης παραχώρησης, ανακοίνωσε ότι θα υπάρχουν διόδια. Το αντίτιμο των διοδίων μετά την αλλαγή του νόμου είναι μεταβλητό και μπήκε ως κριτήριο επιλογής για το διαγωνισμό.

Τέλος, τις νέες σιδηροδρομικές συνδέσεις της Θεσσαλονίκης με την Κωνσταντινούπολη και τη Σόφια εγκαινίασε ο υπουργός Μεταφορών Μ. Λιάπης χτες στη Θεσσαλονίκη, ενώ εξήγγειλε την επέκταση μελλοντικά των δρομολογίων της νέας αμαξοστοιχίας προς Βουκουρέστι, Σκόπια και Βελιγράδι. Στο ίδιο πλαίσιο εντάσσεται, όπως είπε, και η κατασκευή του «Πανευρωπαϊκού Αξονα Χ» (Θεσσαλονίκη - Σκόπια - Βελιγράδι - Ζάγκρεμπ - Λουμπλιάνα - Σάλτσμπουργκ).


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ