Σάββατο 24 Σεπτέμβρη 2005
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 18
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Αναγκαία η σύνδεση του λιμανιού του Βόλου

Ερώτηση για την οδική και σιδηροδρομική σύνδεση του λιμανιού του Βόλου, κατέθεσαν στη Βουλή οι βουλευτές του ΚΚΕ Νίκος Γκατζής και Τάκης Τσιόγκας. Οπως επισημαίνουν οι δύο βουλευτές του Κόμματος, ένας από τους βασικούς συντελεστές ανάπτυξης του περιφερειακού σχεδιασμού Βόλου, αλλά και της ευρύτερης περιοχής του νομού και της Θεσσαλίας, υπήρξε και συνεχίζει να είναι το λιμάνι του Βόλου. Παλιό αίτημα των κατοίκων και των φορέων του νομού είναι το λιμάνι του Βόλου, με το νέο του αναπτυξιακό σχεδιασμό (όπως προβλέπεται) να συνδεθεί οδικώς και σιδηροδρομικώς με το νέο εθνικό και σιδηροδρομικό δίκτυο, στο σημείο που έχει καθοριστεί και υπάρχει η κατάλληλη υποδομή, στην περιοχή «Μπουρμπουλήθρας», στο νοτιοδυτικό τμήμα της χερσαίας ζώνης του λιμένα.

Το έργο, ενώ έχει ενταχθεί στο Γ` ΚΠΣ, δεν έχει ακόμη δημοπρατηθεί η κατασκευή του έργου της οδικής και σιδηροδρομικής σύνδεσης στην παραπάνω περιοχή με γεφύρωση του υπάρχοντος χειμάρρου Ξηριά στην περιοχή. Σημειώνεται ότι στην αναφερόμενη περιοχή του λιμανιού έχει κατασκευαστεί ειδικός προβλήτας για την εξυπηρέτηση σιδηροδρομικού πορθμείου προς Μ. Ασία, Μ. Ανατολή και Β. Αφρική, καθώς και δίκτυο σιδηροτροχιών από τη ΒΙΠΕ Βόλου έως την περιοχή «Μπουρμπουλήθρα» έξω από τη χερσαία ζώνη του λιμανιού.

Οι Ν. Γκατζής και Τ. Τσιόγκας ρωτούν τον υπουργό Μεταφορών - Επικοινωνιών: Γιατί έως τώρα δεν έχει προχωρήσει η δημοπράτηση του έργου της οδικής και σιδηροδρομικής σύνδεσης του λιμανιού του Βόλου με το εθνικό και σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας και τι μέτρα σκοπεύει να πάρει, ώστε αυτό να γίνει σύντομα, προκειμένου και τα φορτηγά να οδηγηθούν εκτός πόλης στη σύνδεσή τους προς και από το λιμάνι και σε άμεση σύνδεση με το εθνικό οδικό δίκτυο, αλλά και το λιμάνι να ολοκληρώσει την υποδομή για τη σύνδεσή του με το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο;


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ