Τρίτη 6 Ιούνη 2000
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 50
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΧΑΛΑΝΔΡΙ
Αντίσταση στα σχέδια του ΥΠΕΧΩΔΕ

Εκδήλωση ενημέρωσης των δημοτών για την επιχειρούμενη καταστροφή του Δήμου Χαλανδρίου, μέσω της εφαρμογής των σχεδίων του ΥΠΕΧΩΔΕ, διοργάνωσαν οι τοπικοί σύλλογοι και οι επιτροπές αγώνα της περιοχής, χτες το απόγευμα στο Παλαιό Δημαρχείο.

Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν η Επιτροπή Αγώνα κατά των μεγάλων έργων, ο Εξωραϊστικός Σύλλογος Χαλανδρίου, ο Σύλλογος κατοίκων Τούφας Μεταμόρφωσης και ο Σύλλογος Αγίας Βαρβάρας «Αειφόρος». Επίσης, εκ μέρους της δημοτικής παράταξης «Χαλάνδρι - Δύναμη - Ενότητα» παραβρέθηκαν ο Γρηγόρης Γυφτόπουλος και η Λούλα Καρατζά, δημοτικοί σύμβουλοι.

Το κοινό σημείο όλων των τοποθετήσεων ήταν να εμποδιστούν τα σχέδια που μετατρέπουν το Χαλάνδρι σε διαμετακομιστικό κόμβο και σε κέντρο υπηρεσιών και καταστημάτων.

Τέσσερα βασικά ζητήματα επισήμανε ο Βασίλης Τουρλεντές, μέλος της Επιτροπής Αγώνα, για τα οποία πρέπει να ενημερωθούν οι κάτοικοι, ώστε να αγωνιστούν για να τα σταματήσουν. Να μη διανοιχτεί η Ελεύθερη Λεωφόρος Πεντέλης - Πλακεντίας, συνολικού μήκους 2.800 μέτρων και πλάτους 80 μέτρων που ουσιαστικά εκτρέπει τη Λεωφόρο Μεσογείων μέσα στο Χαλάνδρι, το οποίο θα επιφέρει την αύξηση του κυκλοφοριακού φόρτου στην περιοχή. Να μην περάσει το μετρό μέσα από το Χαλάνδρι, αλλά να ακολουθήσει τον οδικό άξονα της Λ. Μεσογείων, ώστε να αποφευχθεί η καταστροφή μέρους του οικιστικού ιστού της πόλης. Ακόμα ζήτησε να ενταχθούν οι περιοχές Πεύκο Πολίτη, Πευκάκια Ρουπάκια και Ανω Τούφα Μεταμόρφωσης στο Σχέδιο Πόλης, αλλά και η επανεξέταση της δημιουργίας αμαξοστασίου του μετρό - σταθμού υπεραστικών και αστικών λεωφορείων στον κόμβο Μεταμόρφωσης.

Ο Γ. Γυφτόπουλος τόνισε στην ομιλία του ότι η παράταξη έχει προχωρήσει στη δημιουργία επιτροπής για διατύπωση θέσεων που θα αφορούν στα προβλήματα της πόλης. Αυτό έγινε - συνέχισε - γιατί, ενώ προσπαθούν εδώ και δύο χρόνια να φτιάξει επιτροπή το ίδιο το Δημοτικό Συμβούλιο, η δημοτική αρχή όχι μόνο αδρανεί αλλά και συμπορεύεται με τα σχέδια του ΥΠΕΧΩΔΕ. Στη συνέχεια επισήμανε ότι ο τρόπος που εφαρμόζονται στην πράξη έννοιες, όπως λεωφόρος και ανάπτυξη αστικών συγκοινωνιών δεν είναι επιστημονικά ορθός, με αποτέλεσμα αντί να έχουμε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας να δημιουργούνται γραμμικά εμπορικά κέντρα.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ