Παρασκευή 30 Σεπτέμβρη 2005
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 26
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΚΚΕ
«Οχι» στις προτάσεις για τις σιδηροδρομικές μεταφορές

Με τις προτάσεις της Επιτροπής, τόνισε ο ευρωβουλευτής του Κόμματος Γ. Τούσσας, επιχειρείται το τελειωτικό χτύπημα του τομέα, για την αύξηση των κερδών του κεφαλαίου

Στην καταψήφιση του τρίτου πακέτου προτάσεων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τις σιδηροδρομικές μεταφορές προχώρησε η Ευρωκοινοβουλευτική Ομάδα του ΚΚΕ. Κατά τη διάρκεια της Ολομέλειας του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, προχτές στο Στρασβούργο, ο Γιώργος Τούσσας, ευρωβουλευτής του Κόμματος, κατήγγειλε ότι με τις προτάσεις αυτές επιχειρείται να δοθεί το τελειωτικό χτύπημα στις σιδηροδρομικές μεταφορές, για την αύξηση των κερδών του κεφαλαίου.

Με την παρέμβασή του ο Γ. Τούσσας, μεταξύ άλλων, επισήμανε:

  • «Η επιτάχυνση της απελευθέρωσης της αγοράς στις διεθνείς, αλλά και στις εθνικές σιδηροδρομικές υπηρεσίες, καθώς και η πλήρης απελευθέρωση όλων των επιβατικών υπηρεσιών, από τη μια θα αυξήσουν τα κέρδη των μονοπωλίων και από την άλλη θα επιφέρουν ισχυρό χτύπημα στα δικαιώματα των εργαζομένων. Παράλληλα, θα αυξήσουν τις τιμές των εισιτηρίων και το κόστος μεταφοράς των εμπορευμάτων, ενώ θα υποβαθμίσουν και τα επίπεδα ασφάλειας, όπως έχει αποδειχτεί όπου έχει εφαρμοστεί η ιδιωτικοποίηση»
  • «Για να εξασφαλιστεί η συναίνεση των εργαζομένων και να διευκολυνθεί το ξεπούλημα του λαϊκού πλούτου στα μονοπώλια που δραστηριοποιούνται στις σιδηροδρομικές μεταφορές - τόνισε ο Γ. Τούσσας - η πρόταση της ΕΕ διανθίζεται με διατάξεις περί πιθανών αποζημιώσεων των επιβατών, σε περίπτωση κακών υπηρεσιών. Ομως, το ζήτημα είναι ότι ξεκινώντας από τα "φιλέτα", ιδιωτικές εταιρίες θα εκμεταλλευτούν τους εργαζόμενους, το επιβατικό κοινό, αλλά και τις ενδιαφερόμενες περιοχές, θέτοντας τελικά υπό τον απόλυτο έλεγχό τους έναν βασικό μοχλό των μεταφορών»
  • «Στο όνομα της ανταγωνιστικότητας ζητείται σήμερα να γίνουν περισσότερες δημόσιες επενδύσεις για υποδομές που θα εκμεταλλεύεται το μεγάλο κεφάλαιο. Οι εργαζόμενοι παλεύουν για την ανατροπή της αντιλαϊκής πολιτικής της ΕΕ, για ριζικές αλλαγές, για μια πολιτική που θα είναι κοινωνική ιδιοκτησία και οι σιδηροδρομικές μεταφορές και θα συμβάλλουν στη λαϊκή ευημερία».

Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ