Πέμπτη 27 Οχτώβρη 2005
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 16
ΕΡΓΑΤΙΚΑ
ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΡΟΣ ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ
Τους πληρώνει και το πετρέλαιο!

Προκλητική για τα λαϊκά στρώματα η απόφαση να επιδοτηθούν οι πλοιοκτήτες για την αύξηση της τιμής των καυσίμων

Αφού απάλλαξε τους εφοπλιστές από τις εισφορές στο ΝΑΤ, τώρα τους πληρώνει και τα καύσιμα, για να δρομολογούν τα σαπάκια τους στις άγονες γραμμές

Eurokinissi

Αφού απάλλαξε τους εφοπλιστές από τις εισφορές στο ΝΑΤ, τώρα τους πληρώνει και τα καύσιμα, για να δρομολογούν τα σαπάκια τους στις άγονες γραμμές
Σε νέες αυξήσεις στις επιδοτήσεις των εφοπλιστών για τις άγονες γραμμές στην ακτοπλοΐα προχωρά η κυβέρνηση, με πρόσχημα τις τιμές του πετρελαίου.

Οι πριμοδοτήσεις αυτές αποφασίστηκαν στην τελευταία συνεδρίαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (ΣΑΣ), χωρίς ωστόσο να ανακοινωθεί το ύψος του νέου μποναμά, καθώς δεν έχει ακόμα καθοριστεί επακριβώς. Σύμφωνα, όμως, με τη σχετική απόφαση, θα καθοριστεί με βάση τον «μέσο όρο των μηνιαίων ποσοστιαίων αυξήσεων των τριών ειδών ναυτιλιακών καυσίμων στο διάστημα από 1/11/2005 έως 30/09/2005».

Για μια ακόμη φορά, οι εφοπλιστές θα επιδοτηθούν στα καύσιμα (τα οποία μάλιστα παίρνουν χωρίς τους ειδικούς φόρους) από το ελληνικό κράτος, εξαιτίας της αύξησης της τιμής του πετρελαίου, τη στιγμή που η κυβέρνηση αρνείται πεισματικά να ανακουφίσει με ένα ελάχιστο επίδομα πετρελαίου θέρμανσης τα λαϊκά στρώματα.

Σε δήλωσή του στο «Ρ», ο Παναγιώτης Τσουτσούλης, γενικός γραμματέας της ΠΕΜΕΝ, σημείωσε σχετικά με την απόφαση αυτή: «Ο υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας, Μ. Κεφαλογιάννης, παίρνει τα χρήματα του ελληνικού λαού και τα προσφέρει στους εφοπλιστές σαν δώρο για να αυξήσουν παραπέρα την κερδοφορία τους, αδιαφορώντας προκλητικά για την άθλια κατάσταση που επικρατεί στις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες με τα γερασμένα και υποσυντήρητα πλοία, τη μείωση των δρομολογίων, με αποτέλεσμα την ερήμωση των νησιών, που εγκυμονούν τεράστιους κινδύνους για την ασφάλεια της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα».

«Οι ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες είναι κοινωνικό αγαθό, και τα πλοία δεν μπορεί να είναι στα χέρια των εφοπλιστών που νοιάζονται μόνο για το κέρδος», υπογράμμισε ο συνδικαλιστής και, καταλήγοντας, τόνισε: «Χρειάζεται η δημιουργία Εθνικού Οργανισμού Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (ΕΟΑΣ) με εργατικό κοινωνικό έλεγχο στα πλαίσια μιας φιλολαϊκής πολιτικής που θα ικανοποιεί τις ανάγκες της εργατικής λαϊκής οικογένειας, εξασφαλίζοντας πλοία σύγχρονα, ασφαλή, απρόσκοπτη συγκοινωνιακή σύνδεση των νησιών με την ηπειρωτική Ελλάδα και μεταξύ τους, φτηνά εισιτήρια και ναυτεργάτες με συγκροτημένα ασφαλιστικά δικαιώματα».

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
Η ακτοπλοϊκή συγκοινωνία είναι κοινωνικό αγαθό (2009-08-01 00:00:00.0)
Πάλη για σύγχρονα, ασφαλή ακτοπλοϊκά πλοία (2008-07-20 00:00:00.0)
Πλοία λαϊκή περιουσία για ναυτιλία υπέρ των λαϊκών αναγκών (2008-07-19 00:00:00.0)
Κέρδη για τους εφοπλιστές, ταλαιπωρία και ακρίβεια για τους εργαζόμενους (2007-06-17 00:00:00.0)
Πρόταση διεξόδου προς όφελος του λαού (2006-07-09 00:00:00.0)
Στο έλεος των εφοπλιστών (2005-08-03 00:00:00.0)

Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ