Για τα κέρδη των εφοπλιστών από τη χρονοναύλωση
Ενα πλοίο, που η κατασκευή του πριν δύο χρόνια κόστιζε 50 εκατομμύρια δολάρια, σήμερα κοστίζει 75 εκατομμύρια δολάρια. Το 70% του κόστους κατασκευής (περίπου 50 εκατομμύρια δολάρια) καλύπτεται από ευνοϊκό δανεισμό, με ορίζοντα αποπληρωμής τα δέκα χρόνια. Κατά συνέπεια, τα ίδια κεφάλαια του εφοπλιστή για την κατασκευή του πλοίου δεν ξεπερνούν τα 25 εκατομμύρια δολάρια.
Τα πάγια ημερήσια έξοδα του εφοπλιστή που δρομολογεί το πλοίο, δεν ξεπερνούν τα 22.000 δολάρια και αναλύονται ως εξής:
Την ίδια στιγμή, ο ημερήσιος ναύλος στη χρονοναύλωση (το ποσό δηλαδή που εισπράττει για κάθε μέρα ο πλοιοκτήτης) διαμορφώνεται ως εξής:
Τα κέρδη είναι υπέρογκα! Και βέβαια στη δεκαετία (αποπληρωμή) το πλοίο είναι εμπορεύσιμο από κάθε άποψη...