Ετσι, μετά την Αττική Οδό, όπου η κοινοπραξία υποχρεώθηκε να διατηρήσει τα διόδια στα 2,5 ευρώ, σε μια προσπάθειά της να παραμείνει σ' αυτήν η εκμετάλλευση της λεωφόρου ως το 2022 και να μην την παραδώσει νωρίτερα στο Δημόσιο, επειδή η κερδοφορία έφτασε σε ποσά ρεκόρ, λόγω αυξημένης κυκλοφορίας, το ίδιο αποκαλύπτεται ότι συμβαίνει και στο Ρίο - Αντίρριο.
Συγκεκριμένα, σε σχετικό άρθρο της «Επιθεώρησης Τροχαίας», επισημαίνεται ότι μέσα σε ένα χρόνο τα ακαθάριστα έσοδα της κοινοπραξίας έχουν ξεπεράσει τα 40 εκατ. ευρώ, δημιουργώντας προϋποθέσεις για να μικρύνει ο χρόνος εκμετάλλευσης από αυτήν, που τώρα είναι τα 35 χρόνια. Ειδικότερα, από τις 12 Αυγούστου 2004 ως τις 12 Αυγούστου 2005 είχαν καταμετρηθεί παραπάνω από 4.000.000 διελεύσεις οχημάτων (84% ΙΧ, 11% λεωφορεία και φορτηγά και 5% δίκυκλα). Σημειώνεται ότι τα διόδια για τα ΙΧ ήταν 9,70 ευρώ και διαμορφώθηκαν πλέον στα 10, ενώ τα φορτηγά και λεωφορεία για κάθε διέλευση καταβάλλουν οι οδηγοί τους από 17 έως και 51 ευρώ, ανάλογα με τον όγκο τους.
Θυμίζουμε ότι το έργο στοίχισε 770 εκατ. ευρώ και η κοινοπραξία δεν κατέβαλε ούτε το 10% της επένδυσης. Το 40% από αυτά κατέβαλε το Δημόσιο, ενώ τα υπόλοιπα προήλθαν από δάνεια.