Σάββατο 25 Φλεβάρη 2006
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 22
ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ
ΟΙΚΟΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ
ΟΙΚΟΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ
Ανασχηματισμός ή κουβέντα να γίνεται

Ανήμερα του Αγίου Βαλεντίνου αποφάσισε ο κ. Καραμανλής να ανασχηματίσει το μαγαζί του. Το τι ειπώθηκε από τους μαρκουτσοφόρους, που κάποιοι τους λένε και «δημοσιογράφους», δεν περιγράφεται. Ούτε η Λίτσα Πατέρα δεν κάνει τέτοιες προβλέψεις στους πρωινομεσημεριανούς καφέδες. Πλην της κ. Ντόρας Μπακογιάννη στο ΥΠΕΞ, δε μάντεψαν ούτε μια αλλαγή! Και εμείς που νομίζαμε ότι αυτοί είχαν βάλει τους κοριούς στον πρωθυπουργό... Ούτε γι' αυτό δεν είναι ικανοί. Ισως γι' αυτό τα τελευταία κολλητιλίκια με τον Μαυρίκη και τον Κρυστάλλη. Μπας και μάθουν τίποτα από τις υποψηφιότητες των ...νομαρχών και των δημάρχων. Δεν πειράζει, παιδιά. Ισως μια άλλη φορά. Αρκεστείτε στις περισπούδαστες αναλύσεις των κινήσεων του πρωθυπουργού. Είναι ζήτημα προσώπων η δίνη στην οποία βρίσκεται η οικονομία της χώρας και η επίθεση σε βάρος των εργαζομένων την τελευταία εικοσαετία; Από ψυχαγωγία πάντως δεν έχουμε κανένα παράπονο. Είναι άπαιχτοι. Μια ώρα του βραδινού δελτίου με τα παράθυρα και φτιάξαμε τη μέρα μας. Δηλαδή, η είσοδος νέων στελεχών σε μια κυβέρνηση τι θα αλλάξει στην πολιτική της; Οπως φαίνεται, οι μικρομέτοχοι του δικομματισμού το μόνο προσόν που διαθέτουν είναι η ευλυγισία της μέσης και οι σιαλογόνοι αδένες τους. Ο καθείς με τα προσόντα του.

ΟΙΚΟΑΛΙΕΥΜΑΤΑ
Ρύπανση, καρκίνος και παιδιά

Εντυπωσιακά είναι τα ευρήματα πρόσφατης έρευνας που έγινε από το Πανεπιστήμιο Μπέρμπιγχαμ της Μεγάλης Βρετανίας. Ερευνώντας 22.500 θανάτους παιδιών από καρκίνο κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι όσα παιδιά κατοικούν πλησίον ρυπογόνων εστιών (αεροδρόμια, βιομηχανίες, ενεργειακοί σταθμοί κτλ.) παρουσιάζουν δωδεκαπλάσια πιθανότητα να προσβληθούν από κάποια σοβαρής μορφής καρκίνο!

Απαγόρευση διαφημίσεων

Δυο χώρες, η Σουηδία και η Νορβηγία, απαγόρευσαν τις διαφημίσεις που αφορούν τα παιδιά ηλικίας κάτω των δώδεκα. Αφορμή αποτέλεσε έρευνα που απέδειξε ότι τα διάφορα πατατάκια που διαφημίζονταν αποτελούνταν από 70% λίπος, αλάτι και ζάχαρη. Υλικά, δηλαδή, όχι απλά άχρηστα για την υγιεινή διατροφή των παιδιών, αλλά και επικίνδυνα.

Και άλλη έρευνα για τη διαφήμιση

Στη Μεγάλη Βρετανία Βρετανοί παιδοψυχολόγοι κατέληξαν στη διαπίστωση ότι παιδιά ηλικίας 2-3 ετών είναι σε θέση να αναγνωρίζουν οχτώ στις δώδεκα ονομασίες από τα διαφημιζόμενα προϊόντα. Ως προς τις επιπτώσεις του πολυβολισμού των διαφημίσεων αναφέρθηκαν στην περιορισμένη φαντασία, το φτωχό λεξιλόγιο, τις μαθησιακές δυσκολίες, τη δυσκολία κοινωνικοποίησης και τον υπερκαταναλωτισμό όταν ενηλικιωθούν...

ΚΑΙ ΟΙΚΟΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ
«ΟΙΚΟ-ενημέρωση» τ. 89

Η μηνιαία οικολογική εφημερίδα της Περιβαλλοντικής Πρωτοβουλίας Μαγνησίας, με κύριο θέμα αυτή τη φορά την «τεχνολογία υδρογόνου». Ενα ζήτημα που απασχολεί και θα απασχολεί στο μέλλον την επιστημονική κοινότητα, εξαιτίας των ενεργειακών ζητημάτων. Κι ακόμα μπορείτε να διαβάσετε: Για την «κοινή διακήρυξη προώθησης των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας», τη συζήτηση γύρω από τη θεωρία του ευφυούς σχεδιασμού, τα ενεργειακά αποδοτικά κτίρια και πολλές πράσινες ειδήσεις από την Ελλάδα και το εξωτερικό.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ