Για δεύτερη μέρα, οι ταξικές δυνάμεις μπλόκαραν το πλοίο, απαιτώντας την ανάκληση των απολύσεων και την εφαρμογή της Συλλογικής Σύμβασης
Στο μεταξύ, η ακινητοποίηση του «ΕΪΤΖΙΑΝ ΓΚΛΟΡΙ» αποκάλυψε ταυτόχρονα την παραβίαση στοιχειωδών κανόνων ασφαλείας, συνολικά την άθλια κατάσταση του πλοίου και επιπλέον ότι ο Βαρδινογιάννης, κύριος μέτοχος της ΑΝΕΚ, παραβιάζει κατάφωρα τη Συλλογική Σύμβαση Εργασίας, κόβοντας επιδόματα και μειώνοντας τους μισθούς. Μάλιστα, ήδη, αρκετά μέλη του πληρώματος έχουν προχωρήσει σε επίσχεση εργασίας, διεκδικώντας την εφαρμογή της σύμβασης και τα δεδουλευμένα που τους έχει «φάει» η εταιρία.
Οσο αφορά την κατάσταση του πλοίου, αξίζει να σημειωθεί ακόμα ότι μέσα στο γκαράζ και σε χώρους που έχουν ηλεκτρικούς πίνακες βρίσκονται φιάλες προπανίου κι οξυγόνου! Κι αυτό, προκειμένου να κλείνονται επιτόπου οι τρύπες στις λαμαρίνες που ανοίγονται από τη σκουριά, η οποία κυριαρχεί παντού. Κι αυτό, ενώ το πλοίο μεταφέρει βυτία με εύφλεκτα υλικά!