Η έκθεση φανερώνει άγνωστες πτυχές ενός σπουδαίου και ιδιαίτερα ελκυστικού πολιτισμού. Η εποχή της δυναστείας των Τανγκ (618 - 907 μ.Χ.) αποτελεί μία από τις «χρυσές εποχές» στην ιστορία της Κίνας. Η κινεζική αυτοκρατορία γνωρίζει πρωτοφανή οικονομική και πολιτιστική ακμή. Στον τομέα των τεχνών, η ζωγραφική, η καλλιγραφία και η ποίηση γνώρισαν μεγάλη άνθηση. Επίσης, εφαρμόστηκαν νέες τεχνικές στην κεραμική, με κυριότερη την κατασκευή αγγείων από πορσελάνη. Στην Κίνα των Τανγκ έγιναν και σημαντικές εφευρέσεις, όπως η πυρίτιδα, η τυπογραφία και ορισμένοι τύποι ωρολογιακού μηχανισμού.
«Ο,τι ήταν για μας ο Χρυσός Αιώνας του Περικλή, ήταν για τους Κινέζους η δυναστεία των Τανγκ και Μινγκ», σημειώνει ο διευθυντής του Μουσείου, Δημήτρης Κωνστάντιος, ο οποίος είχε την ιδέα να παρουσιαστεί και μια παράλληλη έκθεση που να δείχνει τι γινόταν την αντίστοιχη χρονική περίοδο στο Βυζάντιο, κατά τη δυναστεία των Μακεδόνων. Η δυναστεία των Μακεδόνων, αξιοποιώντας το Δρόμο του Μεταξιού, εισήγαγε την ενδυματολογική μόδα των Κινέζων, τα κεντημένα με άνθη μπροκάρ υφάσματα. Οι πρωτεύουσες των Τανγκ ήταν κοσμοπολίτικες, με μεγαλοπρεπή ανάκτορα και κήπους που αντανακλούσαν το αυτοκρατορικό μεγαλείο. Αντίστοιχα, κοσμοπολίτικη ήταν και η πρωτεύουσα του Βυζαντίου και μεγαλόπρεπο το Ιερό Παλάτιο του αυτοκράτορα. Την εποχή αυτή στο Βυζάντιο μεγάλο ρόλο παίζουν δύο γυναίκες, η Ειρήνη η Αθηναία και η σύζυγος του αυτοκράτορα Θεόφιλου, Θεοδώρα. Αντίστοιχα, τη δεύτερη περίοδο της δυναστείας των Τανγκ αναλαμβάνει η χήρα του αυτοκράτορα Γκαοζόνγκ Βου Ζετιά.
Η εποχή των Τανγκ διακρίνεται σε τρεις φάσεις: την περίοδο των πρώιμων Τανγκ (618 - 690), εποχή μεγάλης ακμής. Τη σύντομη ενδιάμεση περίοδο της δυναστείας Τζόου (690 - 705), που εγκαθιδρύθηκε από τη χήρα του αυτοκράτορα Κάοτζονγκ (649 - 683) Γου Τζετιέν, τη μόνη γυναίκα στην ιστορία της Κίνας που έλαβε τον τίτλο του αυτοκράτορα και τη σημαντικότερη ίσως μορφή του 7ου αιώνα σε όλο τον τότε γνωστό κόσμο. Τέλος, την περίοδο των ύστερων Τανγκ (705 - 907), κατά την οποία, μέσα από επάλληλες εσωτερικές διαμάχες, εξωτερικές απειλές και απώλειες εδαφών, επήλθε σταδιακά η παρακμή της δυναστείας, που οδήγησε στην πτώση της. Τα 120 αντικείμενα που φιλοξενούνται στην έκθεση, παρουσιάζονται μέσα από τέσσερις μεγάλες θεματικές ενότητες: «Ανάκτορα και διοίκηση», «Προς τη Δύση», «Η μετά θάνατον ζωή» και «Ο Βουδισμός». Τα περισσότερα αντικείμενα προέρχονται από τάφους και ανήκουν σε σημαντικά μουσεία της Κίνας.