Eurokinissi |
Ο υπουργός δεν «άνοιξε τα χαρτιά» του σχετικά με το ύψος των διοδίων, αλλά θεωρείται σίγουρο ότι θα είναι αρκετά πιο αυξημένα σχετικά με την τιμή των 2,50 ευρώ που είναι σήμερα στην Εθνική Οδό Κι αυτά, όμως, προβλέπεται το 2007 να αυξηθούν, καθώς οι εισπράξεις θα δοθούν ως προίκα στους κατασκευαστικούς ομίλους για να κατασκευάσουν άλλα τμήματα με το σύστημα των «συμβάσεων παραχώρησης».
Σ' όλο το μήκος της Εγνατίας προβλέπεται να υπάρξουν 13 σταθμοί διοδίων, που έχουν ήδη χωροθετηθεί με το νόμο του Κτηματολογίου, ενώ η λειτουργία τους θα αρχίζει σταδιακά και στο βαθμό που παραδίδονται τα έργα. Σημειώνουμε ότι μέχρι σήμερα έχουν ολοκληρωθεί 446 χιλιόμετρα του δρόμου από τα 670 συνολικά, ενώ άλλα 34 προβλέπεται να παραδοθούν μέχρι το τέλος του χρόνου.
Το συνολικό κόστος του έργου, μαζί με τις κάθετες προσβάσεις του, θα φτάσει στο αστρονομικό ποσόν των 6,5 δισ. ευρώ. Ιδιαίτερα στην Ηπειρο, το μέσο κόστος ανά χιλιόμετρο ανέβηκε στα 30 εκατ. ευρώ. Ωστόσο, όπως αποκαλύφθηκε τον περασμένο χειμώνα, δε λείπουν οι κακοτεχνίες, τουλάχιστον στο τμήμα της Θράκης.