Παρασκευή 28 Μάρτη 1997
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 2
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΤΟΥ ΣΑΒΒΑ ΣΑΒΒΑ, ΣΤΕΛΕΧΟΥΣ ΤΗΣ "ΔΗΜΟΣΙΟΫΠΑΛΛΗΛΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ"
Να μην περάσει ο αποπροσανατολισμός

- Ποια είναι κατά την άποψη της ΔΕΕ η πιο ρεαλιστική - και εντός των ορίων που βάζει η εκπαιδευτική διαδικασία - πρόταση για την αναπλήρωση των χαμένων ωρών;

- Πρέπει να τονίσουμε ότι ουσιαστική και πλήρης αναπλήρωση της ύλης δεν μπορεί να υπάρξει μέσα στα όρια του διδακτικού έτους. Η πρότασή μας για αναπλήρωση μέρους της ύλης προβλέπει να μη γίνουν προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις και ο πολύτιμος αυτός χρόνος να διατεθεί για τη διδασκαλία των μαθημάτων. Να γίνει παράταση της διδασκαλίας των μαθημάτων μέχρι 20 Ιούνη. Το Σεπτέμβρη να αρχίσουν άμεσα τα μαθήματα χωρίς καθυστέρηση, ώστε να αφιερωθεί χρόνος για την ύλη της προηγούμενης χρονιάς, έχοντας γίνει οι απαραίτητες προσλήψεις. Περικοπή της ύλης της Γ λυκείου για τις Γενικές Εξετάσεις.

- Πώς χαρακτηρίζει η ΔΕΕ τις προτάσεις του υπουργείου Παιδείας για την αναπλήρωση των χαμένων διδακτικών ωρών;

- Η "λύση" που προτείνει το υπουργείο (Σάββατα, 8ωρα κλπ.) θα δημιουργήσει πολλά προβλήματα στη λειτουργία των σχολείων, θα ανατρέψει το όλο πρόγραμμα των καθηγητών, των μαθητών και των γονιών. Το υπουργείο προσπαθεί με την εγκύκλιο αυτή να προκαλέσει τριβές στο εσωτερικό του κλάδου, να τιμωρήσει τους μαθητές και να τους σπρώξει κατά του κινήματος των καθηγητών. Προσπαθεί να εκθέσει και να εξοντώσει ηθικά τον κλάδο μας μέσω της υπερωριακής απασχόλησης (που σε καμιά περίπτωση δεν αναπληρώνει τα χρήματα της απεργίας). Ετσι, η δήθεν αναπλήρωση της ύλης χρησιμοποιείται από το υπουργείο και για τη συγκάλυψη και τον αποπροσανατολισμό του εκπαιδευτικού κινήματος, ώστε να ολοκληρωθούν και να εφαρμοστούν χωρίς αντίσταση τα σχέδια της κυβέρνησης για την παιδεία. Είναι ευρύτατα γνωστό ότι αυτήν την περίοδο διαμορφώνονται στην τελική τους μορφή τα μέτρα Αρσένη για το Εθνικό Απολυτήριο, την ελεύθερη πρόσβαση, τα δίδακτρα στα ΑΕΙ και άλλα μέτρα, που θα πλήξουν σοβαρά τη δημόσια δωρεάν παιδεία και θα εντείνουν τους ταξικούς φραγμούς στη μόρφωση.

- Με βάση αυτό, πώς πιστεύετε ότι πρέπει να βαδίσει στη συνέχεια το εκπαιδευτικό κίνημα;

- Εμείς καλούμε τους μαθητές και τους γονείς να εκφράσουν έμπρακτα τη διαφωνία τους προς την εγκύκλιο του υπουργείου Παιδείας και μαζί να την ανατρέψουμε. Στο παλλαϊκό συλλαλητήριο που θα γίνει την ερχόμενη Τρίτη στην πλατεία Κάνιγγος, στις 7 το απόγευμα, πρέπει να στείλουμε μαζικό αγωνιστικό μήνυμα προς την κυβέρνηση. Πάντως, το εκπαιδευτικό κίνημα δεν πρέπει σε καμιά περίπτωση να εγκλωβιστεί στο ζήτημα της αναπλήρωσης της ύλης. Αμεσα απαιτούνται κοινές αγωνιστικές πρωτοβουλίες, που θα αντιστρατεύονται τα μααστριχτικά αντιλαϊκά αντιεκπαιδευτικά μέτρα που θέλει να επιβάλει η κυβέρνηση. Καλούμε το ΔΣ της ΟΛΜΕ να ανοίξει, έστω και τώρα, αγωνιστικό μέτωπο ενάντια στα μέτρα αυτά και να ενημερώσει τους γονείς και τους μαθητές για το πραγματικό τους περιεχόμενο. Χρειάζεται άμεσα να συγκληθούν γενικές συνελεύσεις του κλάδου μας για μια οργανωμένη και συνολική αντίστασή μας στην κυβερνητική πολιτική.

Φ. Κ.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ