Τετάρτη 14 Μάη 1997
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 23
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΙ ΑΤΤΙΚΗΣ
Αγώνας για τη σωτηρία των ΕΛΤΑ
  • Μεγάλη επιτυχία της χτεσινής 24ωρης απεργίας
  • Αποφάσισαν κλιμάκωση των κινητοποιήσεων με νέα 24ωρη στις 21 Μάη και 48ωρη στις 4 - 5 Ιούνη

Με μαζική συμμετοχή στη χτεσινή 24ωρη απεργία, στη συγκέντρωση και την πορεία προς τα γραφεία της Διοίκησης των ΕΛΤΑ, οι ταχυδρόμοι της Αθήνας είπαν "όχι" στην παραπέρα υποβάθμιση του δημόσιου ταχυδρομείου και στη χειροτέρευση των συνθηκών εργασίας. Ταυτόχρονα, με ομόφωνη απόφαση του ΔΣ του σωματείου τους, ανήγγειλαν την κλιμάκωση των κινητοποιήσεων με νέα 24ωρη απεργία στις 21 Μάη και 48ωρη στις 4 και 5 Ιούνη.

Το ποσοστό των απεργών ξεπέρασε το 80%,και όπως είπε ο Βασίλης Βήττος,μέλος του ΔΣ του σωματείου και εκπρόσωπος της "Δημοκρατικής Συνεργασίας Ταχυδρόμων Αθήνας",μιλώντας στη συγκέντρωση που έγινε στην αίθουσα Ηπειρωτών, "οι ταχυδρόμοι, με την αγωνιστική παρουσία τους, διέψευσαν τις Κασσάνδρες της απογοήτευσης".

Η πρόταση του ίδιου συνδικαλιστή προς τους συγκεντρωμένους, "να βγει ο αγώνας έξω στους δρόμους, και να γίνει πορεία μέχρι τα γραφεία της Διοίκησης", έγινε δεκτή με ενθουσιασμό από τους ταχυδρόμους και ανέτρεψε τον αρχικό προγραμματισμό της πλειοψηφίας του ΔΣ, που προέβλεπε μόνο συγκέντρωση.

Στην πορεία που ακολούθησε προς τα γραφεία της Διοίκησης (Απελλού 1), κυριάρχησαν τα συνθήματα "Τα ΕΛΤΑ διαλύουν χρόνο με το χρόνο, και στους ιδιώτες ανοίγουνε το δρόμο", "Το ταχυδρομείο ανήκει στο λαό και όχι στο κεφάλαιο το ιδιωτικό", έδιναν το περιεχόμενο της κινητοποίησης και αποκάλυπταν τους πραγματικούς σκοπούς της υποβάθμισης του δημόσιου Οργανισμού.

Στις δύσκολες συνθήκες εργασίας των ταχυδρόμων αναφέρθηκε μιλώντας στο "Ρ" ο πρόεδρος του σωματείου Μ. Τσαγκαράκης: "Είμαστε 1.000 ταχυδρόμοι στο Λεκανοπέδιο αλλά για να γίνεται σωστά η διανομή χρειάζονται ακόμα τουλάχιστον 200. Καθημερινά κάθε ταχυδρόμος εξαναγκάζεται να δουλεύει επιπλέον 2 - 3 ώρες για να καλύπτει τον όγκο δουλιάς. Ούτε ν' αρρωστήσουμε δεν μπορούμε. Σε ηλικία 60 και 65 ετών ο ταχυδρόμος συνεχίζει να κάνει διανομή. Με τέτοιες συνθήκες, πώς θα ανταγωνιστούμε τον ιδιωτικό τομέα;".

"Η σημερινή απεργία είναι η προειδοποίηση", είπε ο Βασίλης Βήττος, και υπογράμμισε ότι ο αγώνας των ταχυδρόμων είναι αγώνας για τη σωτηρία του δημόσιου ταχυδρομείου και αντιμετώπισης των επειγόντων προβλημάτων τους. Οι ταχυδρόμοι δεν υποτάσσονται σ' αυτούς που θέλουν να τους φορέσουν κολάρο τον "κοινωνικό διάλογο". Τέλος, κατήγγειλε τη βρώμικη εκστρατεία πειθαρχικών διώξεων σε βάρος συναδέλφων, που με το πρόσχημα κάποιων παραπτωμάτων "στήνονται στον τοίχο" και τους επιβάλλονται από τους διοικούντες εξοντωτικές και αδικαιολόγητες ποινές.

Στη συνάντηση που είχαν εκπρόσωποι των απεργών με τη Διοίκηση των ΕΛΤΑ, ο πρόεδρος του Οργανισμού, Α. Δημητρακόπουλος, που εκτελεί χρέη γενικού διευθυντή μετά την παραίτηση του Α. Αθανασόπουλου, αναγνώρισε μεν στα λόγια το δίκαιο των αιτημάτων, αλλά ζήτησε πίστωση χρόνου για να τ' αντιμετωπίσει. Οπως σχολίαζαν οι συνδικαλιστές, οι ταχυδρόμοι έκαναν υπομονή τα τελευταία εννέα ρόνια, αλλά τα προβλήματα αντί να επιλύονται συσσωρεύονται. Και βέβαια, δεν είναι δική τους ευθύνη αν κάθε χρόνο αλλάζει η Διοίκηση του Οργανισμού.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ