Ειδικά για το τελευταίο, απ' ό,τι μαθαίνουμε, οι αμοιβές τωνεταιριών πολιτικής προβολής, των διαφημιστών, των κάθε λογής ειδικών συμβούλων "επικοινωνίας" και "ενημέρωσης", που έχουν αναλάβει ή αναλαμβάνουν τις μέρες αυτές την προεκλογική εκστρατεία των δύο μεγάλων κομμάτων, φτάνουν σε υπέρογκα ύψη. Οσον αφορά δε, την αγορά τηλεοπτικού χρόνου για τη μετάδοση σποτ ή την εμφάνιση εκπροσώπων τους στο "γυαλί", ακούγονται αστρονομικά ποσά.
Αν μπορέσει κάποιος και τα κάνει σούμα, είμαστε σίγουροι ότι το πλαφόν του σχετικού νόμου, θα ωχριά μπροστά της...