Παρασκευή 21 Ιούλη 2000
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 19
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΕΓΝΑΤΙΑ
Με βήματα χελώνας, για να προλάβουν οι ιδιώτες...

Με το σταγονόμετρο εξακολουθούν να παραδίδονται σε χρήση τα τμήματα της Εγνατίας Οδού, ενώ παράλληλα η κυβέρνηση μελετά την παραχώρηση της κατασκευής και εκμετάλλευσης (το γνωστό σύστημα της ληστρικής συγχρηματοδότησης) σε ιδιώτες των δύο πιο προσοδοφόρων τμημάτων του αυτοκινητοδρόμου.

Χτες ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Κ. Λαλιώτης, σε συνέντευξη Τύπου που έδωσε μαζί με τα στελέχη της εταιρίας «Εγνατία ΑΕ» Δ. Φατούρο, Σ. Λαμπρόπουλο, Γ. Πενέλη και Δ. Παπάζογλου, δήλωσε ότι την Τετάρτη θα παραδοθούν στην κυκλοφορία 22 χιλιόμετρα του αυτοκινητόδρομου που βρίσκονται στη Δυτική Μακεδονία.

Να σημειώσουμε ότι από τα 680 χιλιόμετρα της Εγνατίας, από το 1994 έχουν παραδοθεί μόνο 54 χιλιόμετρα, εκτός από τα 22 που πρόκειται να παραδοθούν την Τετάρτη. Ο Κ. Λαλιώτης ανέφερε ότι άλλα 20 θα παραδοθούν μέσα στο καλοκαίρι, άλλα 84 μέχρι τις αρχές του 2001 και άλλα 83 μέχρι το τέλος του επόμενου χρόνου, ενώ άλλα 173 προγραμματίζεται να παραδοθούν ως το 2003. Αντιστρόφως ανάλογα, όμως, με την κατασκευή του αυτοκινητοδρόμου εκτινάσσεται το κόστος του, το οποίο θα φτάσει το 1,06 τρισ. δρχ., χωρίς σ' αυτό να περιλαμβάνονται τα 120 χιλιόμετρα που ολοκληρώθηκαν πριν το 1994, αλλά και τα τμήματα που θα κατασκευαστούν από τους ιδιώτες...

Τα τμήματα συγκεκριμένα που σκοπεύει να παραχωρήσει η κυβέρνηση σε ιδιώτες είναι:

  • Νυμφόπετρα - Ρεντίνα - Ασπροβάλτα, συνολικού μήκους 32 χλμ. και εκτιμώμενου κόστους 50 δισ. δρχ.
  • Χρυσούπολη - Βανιάνο, συνολικού μήκους 16,5 χλμ.. και κόστους 38 δισ.δρχ.

Για τα δύο αυτά τμήματα εκπονούνται οι οριστικές μελέτες, ενώ σύμφωνα με το επικρατέστερο σενάριο, παρότι αναμένονται προσοδοφόρα, στους ιδιώτες θα δοθούν για εκμετάλλευση, μέσω φυσικά πανάκριβων διοδίων, και άλλα τμήματα που κατασκεύασε ή κατασκευάζει το δημόσιο...


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ