Τρίτη 11 Νοέμβρη 1997
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 22
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ
Επιμένει για τα νέα αεροπλάνα

Αναπάντητη αφήνει η διοίκηση της "Ολυμπιακής Αεροπορίας" την καταγγελία των ιπτάμενων μηχανικών, ότι με τις αποφάσεις της για την ανανέωση του στόλου οδηγεί τον εθνικό αερομεταφορέα με μαθηματική ακρίβεια σε συρρίκνωση.

Με χτεσινή της ανακοίνωση, η διοίκηση της ΟΑ δεν αναφέρει λέξη για το θέμα αυτό, αναφέρει αόριστα ότι οι επιλογές της είναι σωστές, ενώ έμμεσα αφήνει αιχμές ότι η Ενωση Ιπτάμενων Μηχανικών (ΕΙΜ) αντιδρά, επειδή στα αεροπλάνα που αποφάσισε ν' αγοράσει δεν προβλέπεται θέση ιπτάμενου μηχανικού. Σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρίας, η επιλογή των "Αιρ Μπας 340 - 300" "εξυπηρετεί κατά τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις εμπορικές, επιχειρησιακές, οικονομικές και τεχνικές απαιτήσεις της ΟΑ για τις μακρές αποστάσεις", ενώ αποτελεί επιλογή και άλλων ευρωπαϊκών αεροπορικών εταιριών, όπως της "Λουφτχάνσα", της "Σαμπένα", της "Αιρ Φρανς" κ.ά. Καταλήγοντας, η διοίκηση της ΟΑ αναφέρει ότι για τις εργασιακές αλλαγές των ιπτάμενων μηχανικών, που θα προκύψουν με την ανανέωση του στόλου, έχει συγκροτηθεί επιτροπή.

Υπενθυμίζεται ότι οι εκπρόσωποι της Ενωσης Ιπταμένων Μηχανικών, σε συνέντευξη Τύπου την περασμένη βδομάδα, κατήγγειλαν ότι με την προωθούμενη αντικατάσταση των τεσσάρων "Μπόινγκ 747 - 200" με "Αιρ Μπας 340 - 300", που είναι μικρότερης χωρητικότητας (299 θέσεις έναντι 420 των "Μπόινγκ"), το έργο της ΟΑ θα συρρικνωθεί και σε θέσεις και σε μεταφορά εμπορευμάτων. Κατά τους ιπτάμενους μηχανικούς, αντί των "Αιρ Μπας" η ΟΑ θα μπορούσε να επιλέξει "Μπόινγκ 747 - 300", που κοστίζουν το ένα τρίτο, έχουν μεγαλύτερη μεταφορική δυνατότητα (460 επιβάτες, έναντι 299) και χαμηλότερες λειτουργικές δαπάνες.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ