Τρίτη 24 Μάρτη 1998
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 26
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Επτά κοινοπραξίες για τη ζεύξη Μαλιακού

Γνωστές και άγνωστες εταιρίες συμπεριλαμβάνονται στις επτά κοινοπραξίες που εκδήλωσαν ενδιαφέρον για την κατασκευή της ζεύξης του Μαλιακού με το σύστημα της ληστρικής συγχρηματοδότησης. Στις κοινοπραξίες αυτές συμπεριλαμβάνονται ξένες και ελληνικές μεγάλες τεχνικές εταιρίες, οι οποίες έχουν αναλάβει και τα υπόλοιπα μεγάλα έργα που γίνονται στη χώρα μας, όπως (ζεύξης Ρίου - Αντιρρίου, λεωφόρος Σταυρού - Ελευσίνας κλπ.)

Το έργο που θα κοστίσει πάνω από 120 δισ. δρχ. θα το εκμεταλλεύεται για μερικές δεκαετίες η κατασκευάστρια κοινοπραξία, ενώ οι οδηγοί που θα είναι αναγκασμένοι υποχρεωτικά να περνούν από αυτή κατευθυνόμενοι προς τη βόρεια Ελλάδα και το αντίστροφο, θα πληρώνουν "τσουχτερά" διόδια. Αξίζει να σημειώσουμε ότι το έργο αυτό έχει χαρακτηριστεί από τους φορείς δέκα νομών της χώρας, ως ασύμφορο και ως "έργο πολυτελείας" που συμφέρει μόνο τους εργολάβους. Παράλληλα, φορείς των νομών θεωρούν το έργο καταστροφικό για το περιβάλλον και την οικονομία της περιοχής. Σε μελέτες που έχουν γίνει προτείνεται ως συμφερότερη λύση (οικονομικά, οικολογικά και κατασκευαστικά) η χάραξη της Εθνικής μέσω Δομοκού, αντί της ζεύξης του Μαλιακού. Η κυβέρνηση όμως γράφει στα παλιά της παπούτσια τις προτάσεις αυτές, επιθυμώντας να εξυπηρετήσει μόνο τα συμφέροντα των εργολάβων και των μεγάλων ξένων και ντόπιων τραπεζών που θα δανειοδοτήσουν την κατασκευή της ζεύξης...


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ