Πέμπτη 2 Απρίλη 1998
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 18
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΠΕΡΑΜΑ
Δύο λεωφορεία για χιλιάδες κατοίκους

"Επιφυλάσσουμε δυσάρεστες εκπλήξεις στο υπουργείο Μεταφορών και τον ΟΑΣΑ".Αυτή την υπόσχεση δίνει ο δήμαρχος Περάματος Γιάννης Πατσιλινάκος αν δε λυθεί άμεσα το συγκοινωνιακό πρόβλημα που έχει η περιοχή και ιδιαίτερα το Ανω Πέραμα που η κατάσταση τα τρία τελευταία χρόνια παραμένει απαράδεκτη.

Το Ανω Πέραμα υποφέρει από την πλημμελή εξυπηρέτηση των κατοίκων όλη τη μέρα, αφού αυτοί εξυπηρετούνται από δύο μόνο λεωφορεία. Ερευνες που έχουν γίνει στην πόλη δείχνουν ότι το συγκοινωνιακό για τους εργαζόμενους παραμένει το πρώτο πρόβλημα. Στο Ανω Πέραμα χρειάζονται τουλάχιστον δύο ακόμα λεωφορεία και αυστηρή τήρηση των ωραρίων στα δρομολόγια, που παρά τις προσπάθειες των οδηγών δεν εξασφαλίζεται. Η κατάσταση έγινε ανυπόφορη μετά την ίδρυση και λειτουργία του ΤΕΛ στο Ικόνιο, αφού οι εργαζόμενοι μάταια περιμένουν τα λεωφορεία που είναι γεμάτα από τους 1.000 περίπου μαθητές.

Πέρα των ανωτέρω το λιμάνι, οι νταλίκες, η μεταφορά όλων των εμπορευμάτων, των πετρελαιοειδών και η κίνηση που προκαλείται από την ύπαρξη του ναυστάθμου της Σαλαμίνας επιβαρύνουν πρόσθετα την πόλη, χωρίς το υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών να κάνει τις αναγκαίες επεμβάσεις για την καλυτέρευση της κατάστασης. Η σύνδεση της Λεωφόρου Σχιστού με το λιμάνι δεν έχει ολοκληρωθεί από την έλλειψη δεξιάς στροφής. Την εικόνα συμπληρώνει η άναρχη στάθμευση των νταλικών, που παρά τις οχλήσεις του δήμου προς τους αρμοδίους παραμένει ανεξέλεγκτη.

"Παρά τις επιτυχίες των αγώνων του δήμου και του λαού της πόλης μας στην περίοδο που το υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών σχεδίαζε την ίδρυση των κορμών και την κατάργηση της γραμμής Αθηνών - Περάματος που θα έφτανε μέχρι Αμφιάλη, βελτιώσεις του συγκοινωνιακού δεν πραγματοποιήθηκαν", τονίζει ο Γ. Πατσιλινάκος. "Ο ΟΑΣΑ εξαρθρώνεται και από χρόνο σε χρόνο όλο και λιγότερο μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες της εποχής μας, χωρίς νέα ανταλλακτικά και οδηγούς, παραμένει αναξιόπιστος για το ρόλο του. Η ανεπάρκεια αυτή εξοργίζει τους συμπολίτες μας με εκρηκτικές επιπτώσεις στις σχέσεις τους με το υπουργείο",υπογραμμίζει ο δήμαρχος Περάματος.

Η κατάσταση θα επιδεινωθεί από τη λειτουργία του διαδημοτικού νεκροταφείου στο Σχιστό, αφού δεν έχει μπει σε κυκλοφορία το λεωφορείο που υποσχέθηκε ο ΟΑΣΑ της γραμμής Πέραμα - Νεκροταφείο. "Εμείς δε θα μπορέσουμε να πάρουμε μέρος στο διαδημοτικό νεκροταφείο που βρίσκεται στο Πέραμα, αν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση", λέει ο Γ. Πατσιλινάκος.

Ο δήμος πολλές φορές έχει απευθυνθεί στο υπουργείο, στον ΟΑΣΑ και τους άλλους συναρμόδιους φορείς, χωρίς να υπάρξει το αναμενόμενο αποτέλεσμα. Και η τελευταία συνάντηση απέβη ουσιαστικά άκαρπη. Ο πρόεδρος του ΟΑΣΑ ισχυρίζεται ότι ο Οργανισμός επί τρία χρόνια βρίσκεται σε αναμονή για την ανανέωση τόσο του τροχαίου υλικού (καινούρια λεωφορεία), όσο και του προσωπικού (πρόσληψη νέων οδηγών).

Ο Δήμος Περάματος απαιτεί με ομόφωνη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου να ληφθούν μέτρα συνολικής βελτίωσης και ειδικά για το Ανω Πέραμα:

1. Πρόσθεση δύο λεωφορείων στην τοπική συγκοινωνία.

2. Επαναλειτουργία των γραμμών Ανω Πέραμα για τα λεωφορεία της ΕΑΣ.

3. Δύο σχολικά λεωφορεία για το ΤΕΛ για την καλύτερη εξυπηρέτηση των 1.000 μαθητών.

4. Μέτρα για το στένεμα των δρόμων και τη διεύρυνση των πεζόδρομων βασικών αρτηριών που συνδέουν το Πέραμα με τον Πειραιά.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ