Τετάρτη 15 Απρίλη 1998
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 36
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΕΘΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ
Περισσότερα από πέρσι τα σημεία - παγίδες!

Οχι μόνο είναι γεμάτο σημεία - παγίδες το εθνικό οδικό δίκτυο, αλλά αντί αυτά να μειωθούν, αυξάνονται συνεχώς! Αυτό προκύπτει από τη σύγκριση των στοιχείων που έδωσε χτες η Διεύθυνση Τροχαίας του υπουργείου Δημόσιας Τάξης, με εκείνα που είχε δώσει πέρσι τον Οκτώβρη! Σε αυτούς τους δρόμους - σουρωτήρια είναι αναγκασμένοι να κινηθούν από την Αθήνα και τα άλλα μεγάλα αστικά κέντρα προς την επαρχία οι εκατοντάδες χιλιάδες τις μέρες του Πάσχα και θα είναι θαύμα αν αυτή τη φορά επιστρέψουν όλοι σώοι και αβλαβείς...

Γεγονός είναι ότι σε πολλά σημεία εκτελούνται έργα. Ομως, τόσο η μεγάλη καθυστέρηση που παρατηρείται στην εκτέλεσή τους, όσο και η ανεπαρκής - έως ανύπαρκτη σε πολλές περιπτώσεις - σήμανση και η έλλειψη των αναγκαίων μέτρων ασφαλούς προσπέλασης των επικίνδυνων σημείων συνιστούν εγκληματική αμέλεια των κυβερνητικών υπευθύνων. Ομως, το πιο εγκληματικό είναι ότι επικίνδυνα σημεία εντοπίζονται και σε τμήματα του δικτύου, όπου έχουν ολοκληρωθεί τα έργα! Από την πλευρά του ο υπουργός Δημόσιας Τάξης, Γ. Ρωμαίος,που παρουσίασε χτες το χάρτη με τα επικίνδυνα σημεία, απαντώντας στους δημοσιογράφους που του επισήμαναν την αρνητική σύγκριση με πέρσι, είπε ότι κάθε υπουργείο ασκεί τη δική του πολιτική, η οποία τελεί υπό την κρίση και των δημοσιογράφων.

Κάθε χρόνο χάνουν τη ζωή τους σε τροχαία δυστυχήματα περίπου 2.000 άνθρωποι και περισσότεροι από 40.000 τραυματίζονται και το γεγονός τείνει να θεωρείται πλέον "φυσικό" ελληνικό φαινόμενο! Αντί η κάθε κυβέρνηση να φροντίσει να εξασφαλίσει ασφαλείς δρόμους, αλλά και σωστή οδική παιδεία, αρκείται σε εκκλήσεις για την προσοχή που πρέπει να επιδεικνύουν οι οδηγοί. Το τελευταίο, βέβαια, πρέπει ασφαλώς να ισχύει, ιδιαίτερα λόγω της άσχημης κατάστασης των δρόμων.

Ομως, η εγκληματική αδιαφορία των αρμόδιων δε σταματά εδώ. Μόλις πριν μερικές μέρες ανακοινωνόταν, βάσει μελετών, ότι πολλά από τα θύματα των τροχαίων θα ζούσαν αν είχαν τύχει αμέσως των αναγκαίων ιατρικών βοηθειών και αν είχαν μεταφερθεί έγκαιρα σε κάποιο νοσοκομείο.

Ο υπουργός Δημόσιας Τάξης εκτίμησε, πάντως, χτες ότι φέτος η έξοδος των Αθηναίων θα είναι ιδιαίτερα μεγάλη (πέρσι είχαν περάσει από τα διόδια Ελευσίνας και Σχηματαρίου πάνω από 400.000 οχήματα). Είπε επίσης ότι θα ενταθούν οι έλεγχοι της Τροχαίας με ιδιαίτερη βαρύτητα στις παραβάσεις που συντελούν στην τέλεση ατυχημάτων (υπερβολική ταχύτητα, αντικανονικά προσπεράσματα, βραδυπορία στην αριστερή λωρίδα), στην κατανάλωση αλκοόλ και στην κίνηση των φορτηγών αυτοκινήτων τις ώρες που απαγορεύεται. Για πρώτη φορά σε 15 σημεία του άξονα Πάτρας - Αθήνας - Θεσσαλονίκης θα υπάρχουν περίπτερα της Αστυνομίας για παροχή πρώτων βοηθειών και για τη διευκόλυνση των ταξιδιωτών.

Εκτός όμως από τα ενημερωτικά φυλλάδια της Τροχαίας, στους οδηγούς θα διανέμεται και φυλλάδιο του Εθνικού Οργανισμού Φαρμάκου για τους κινδύνους που εγκυμονεί η χρήση αλκοόλ ή φαρμάκων.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
«Εξοδος» με 42 νεκρούς (2005-05-04 00:00:00.0)
Αυξήθηκαν τα τροχαία ατυχήματα (2005-01-14 00:00:00.0)
ΕΚΑΒ: Αξιόπιστα τα αλκοτέστ (2001-07-12 00:00:00.0)
«Σπεύδε βραδέως» (2000-04-21 00:00:00.0)
Ισχύει από τη Δευτέρα ο νέος πιο αυστηρός ΚΟΚ (1999-05-20 00:00:00.0)
Καλή επιστροφή (1999-04-07 00:00:00.0)

Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ