Παρασκευή 17 Απρίλη 1998
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 8
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Συνεχίζονται τα "παιχνίδια" με τον Λελάκη

ΧΑΛΚΙΔΑ (του ανταποκριτή μας).-

Αλλη μια αίτηση ανακοπής μίσθωσης λόγω οφειλών 90 εκατομμυρίων δραχμών - ενόψει του πλειοδοτικού διαγωνισμού πώλησης - κατέθεσε η ΕΤΒΑ κατά του ομίλου Λελάκη που νέμεται επί μία δεκαετία - με την ανοχή της τράπεζας - τα Ναυπηγεία Αυλίδας, έναντι εξευτελιστικού μισθώματος και αγνοώντας κάθε συμβατική υποχρέωση. Με βάση την αίτηση ανακοπής μίσθωσης που κατατέθηκε είναι υποχρεωμένος ο μισθωτής να καταβάλει το παραπάνω ποσό, αλλιώς διακόπτεται η μίσθωση, η οποία έτσι και αλλιώς έχει ημερομηνία λήξης το 1999.

Ομως πίσω από το παιχνίδι "γάτας - ποντικιού" που παίζει εδώ και αρκετό καιρό η τράπεζα (κατ' επέκταση η κυβέρνηση) με τον Λελάκη, υπάρχει και η αθέατη πλευρά που έχει σχέση με τα διαπλεκόμενα και το ποιος θα είναι ο επόμενος ιδιοκτήτης του τρίτου σε μέγεθος Ναυπηγείου της χώρας και στρατηγικής σημασίας μονάδας της παραγωγικής βάσης, με δεδομένη - σύμφωνα με τους ειδικούς - την ανάκαμψη που θα επέλθει στη ναυπηγοεπισκευαστική βιομηχανία (κατασκευαστικό, επισκευαστικό, μετασκευαστικό τομέα) που θα αποφέρει αρκετή κερδοφορία σ' αυτούς που θα την ελέγχουν, στη συγκεκριμένη περίπτωση, στο ιδιωτικό κεφάλαιο και στους διάφορους Ταβουλαρο-Λελάκηδες, στους οποίους ξεπουλάει όσο - όσο η "εκσυγχρονιστική", νεοφιλελεύθερη κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ.

Μάλιστα, αν αληθεύουν τα όσα η ΕΤΒΑ "ξεφουρνίζει" κατά καιρούς στους εργαζόμενους "περί έντονου ενδιαφέροντος πάνω από 20 Ελλήνων και ξένων επενδυτών", τότε γίνεται φανερό το αλισβερίσι και οι διαπλοκές της κυβέρνησης για τον έλεγχο του ναυπηγείου. Σημειωτέον ότι διαθέτει μια δεξαμενή 48.000 τόνων και μια μικρότερη 20.000 τόνων, όπου γίνονται μετασκευαστικές και επισκευαστικές εργασίες (όχι κατασκευαστικές) και έμπειρο προσωπικό 350 ατόμων (παλαιότερα εργάζονταν 600 ως μόνιμο προσωπικό).

Το κυριότερο, με την ανοδική τάση των θαλάσσιων μεταφορών, όπως και τα άλλα δύο Ναυπηγεία, Σκαραμαγκά και Ελευσίνας, τα Ναυπηγεία Αυλίδας βρίσκονται στο ίδιο στρατηγικό σταυροδρόμι στην περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης και εν πάση περιπτώσει μπορούν να αποτελέσουν ένα από τα μετασκευαστικά - επισκευαστικά κέντρα πλοίων της Ανατολικής Μεσογείου.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
Αργεί η επαναλειτουργία τους (1999-12-14 00:00:00.0)
Αγονος διαγωνισμός για Ναυπηγεία Αυλίδας (1998-08-08 00:00:00.0)
Στα δίχτυα του Λελάκη (1998-05-29 00:00:00.0)
Χρειάζονται κι άλλες αποδείξεις; (1998-02-08 00:00:00.0)
Νέα χαριστική ρύθμιση! (1996-08-10 00:00:00.0)
Ο Λελάκης παραμένει "αφεντικό" με μεγάλα χρέη (1996-01-19 00:00:00.0)

Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ