Ακρως ενδιαφέρον το "πανόραμα των αεροπορικών εταιριών της Ευρώπης", όπως επιγράφει σχετικό γράφημά της η "Κυριακάτικη Καθημερινή". Μια καλύτερη ανάγνωσή του, όμως, κάθε άλλο παρά οδηγεί στα αντεργατικά συμπεράσματα που επιχειρεί να φιλοτεχνήσει για την "Ολυμπιακή" και τους εργαζόμενούς της η εφημερίδα.
Ενα στοιχείο από το εν λόγω γράφημα αποτελεί την πλέον αποστομωτική απάντηση σε όσους μιλούν για πλεονάζον δυναμικό και άλλα.
Η Ολλανδική KLM έχει 295 εργαζόμενους ανά αεροσκάφος, η BRITISH AIRWAYS 223 εργαζόμενους ανά αεροσκάφος, η AIR FRANCE τουλάχιστον 243, η TAP AIR PORTUGAL της Πορτογαλίας 229 ανά αεροσκάφος, η IBERIA της Ισπανίας 216, η AER LINGUS της Ιρλανδίας 191 εργαζόμενους ανά αεροσκάφος, η SABENA του Βελγίου 167, η FINNAIR της Φινλανδίας 140, ενώ οι AUSTRIAN AIRLINES έχουν 137 εργαζόμενους ανά αεροσκάφος.
Ο καθένας μετά από όλα αυτά, αναρωτιέται πού στο καλό είναι η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ; Σε ποια ομάδα εταιρίας με υψηλό προσωπικό συγκαταλέγεται; Ε, λοιπόν αξίζει να γνωρίζουμε ότι η ΟΑ έχει λιγότερους εργαζόμενους από όλες τις παραπάνω εταιρίες. Απασχολεί 7.500 εργαζόμενους και διαθέτει 56 αεροσκάφη και άρα (όπως ακριβώς υπολογίστηκε και για τις προηγούμενες εταιρίες) έχει 133 εργαζόμενους ανά αεροσκάφος!
Η αλήθεια είναι πως υπάρχει και μία ομάδα τριών εταιριών - αυτές φαίνεται πως είναι το όραμα της κυβέρνησης - με... καλύτερο δείκτη. Είναι η LUFTHANSA, η SAS και η ALITALIA με 123 εργαζόμενους ανά αεροσκάφος.