Πέμπτη 11 Ιούνη 1998
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 5
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Κ. ΣΗΜΙΤΗΣ
"Φιέστα" με... προεκλογικό άγχος, στα Σπάτα

Με μια φιέστα που διοργανώθηκε χτες στο υπό κατασκευήν αεροδρόμιο των Σπάτων, με την παρουσία του πρωθυπουργού Κ. Σημίτη και του μισού σχεδόν Υπουργικού Συμβουλίου, η κυβέρνηση προσπαθεί να αποπροσανατολίσει το λαό από τα δυσβάσταχτα προβλήματα που του προκαλεί η πολιτική της και να δείξει ότι διεξάγεται στη χώρα μια κοσμογονία με όχημα το "μεγάλο φαγοπότι" των μεγάλων έργων.

Παράλληλα, ο πρωθυπουργός με την αγχώδη και... προεκλογικού τύπου,όπως από πολλούς ερμηνεύτηκε, ομιλία του, προσπάθησε να πείσει ότι η αντιλαϊκή πολιτική που ακολουθεί, κάτω από τις οδηγίες των Βρυξελλών και υπό την πίεση της ΟΝΕ, "είναι η μόνη ρεαλιστική λύση".Βγάζοντας, δε, από το... χρονοντούλαπο ακόμα και το όνομα του Α. Παπανδρέου,επιδίωξε τη συστράτευση στην πολιτική αυτή και της "εσωκομματικής αντιπολίτευσης", επαναλαμβάνοντας συχνά το σύνθημα "όλοι μαζί μπορούμε να πετύχουμε". Επίσης δεν παρέλειψε να κεντρίσει τα αδηφάγα αντανακλαστικά του εκδοτικοεργολαβικού κατεστημένου προκειμένου να του ανανεώσουν την εμπιστοσύνη στην κυβέρνησή του, επισείοντας το ρόλο του ως διαχειριστή του νέου Πακέτου Σαντέρ. Για το νέο αυτό "μεγάλο φαγοπότι", της περιόδου 2000 - 2006, ο πρωθυπουργός τόνισε με έμφαση ότι η κυβέρνησή του πασχίζει οι πόροι του να ανέλθουν σε 10 τρισ. δρχ., έναντι 9,5 τρισ. δρχ. στα οποία ανέρχεται το Β πακέτο Ντελόρ.

Τόσο ο πρωθυπουργός, όσο και ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Κ. Λαλιώτης,τόλμησαν να μιλήσουν για "διαφάνεια" όταν είναι γνωστό πως στην περιοχή που επισκέφτηκαν γίνεται ένα έργο που αποτελεί τεράστιο περιβαλλοντικό, οικονομικό, πολιτικό και τεχνικό σκάνδαλο. Ολοι άλλωστε οι παραβρισκόμενοι είδαν με τα μάτια τους πώς τα Μεσόγεια, ο τελευταίος πνεύμονας της Αττικής, μετατρέπεται σιγά σιγά σε "κρανίου τόπο". Τόλμησαν επίσης να μιλήσουν για χιλιάδες θέσεις εργασίας, όταν είναι γνωστές οι προσπάθειες της "Χόχτιφ" να καταργήσει το 7ωρο και να μετατρέψει τα εργοτάξια σε Νταχάου και όταν σχεδιάζονται χιλιάδες απολύσεις εργαζομένων με το πρόγραμμα των ιδιωτικοποιήσεων.

Ειδικότερα ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ - σε ρόλο προέδρου του... ΟΑΕΔ - περιέγραψε έναν ατέλειωτο κατάλογο χιλιάδων θέσεων εργασίας που θα προσφέρουν τα δημόσια έργα που γίνονται, όταν είναι γνωστό ότι επισήμως η ανεργία έχει "καβαλήσει" το 10%,εξαιτίας της συρρίκνωσης της βιομηχανίας της χώρας, ενώ βρίσκονται στο ναδίρ οι παραγωγικές επενδύσεις.

Επίσης ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ δεν παρέλειψε να εκδηλώσει την περηφάνια του για το πρόγραμμα των δημοσίων έργων που εκτελούνται, όταν είναι γνωστό ότι:

  • Η Εγνατία προχωρά με βήματα χελώνας και δεν πρόκειται να είναι έτοιμη ούτε το 2005, αφού έχει κατασκευαστεί μόνο σε ποσοστό 10% μέχρι τώρα.
  • Το μετρό της Αθήνας - όπως ο ίδιος ομολόγησε - δεν πρόκειται να παραδοθεί ούτε στο τέλος του χρόνου, όπως προβλέπει ακόμη και αυτή η σκανδαλώδης συμπληρωματική σύμβαση.
  • Ο οδικός άξονας Πατρών - Αθηνών - Θεσσαλονίκης - Ευζώνων, έχει ακάλυπτα από χρηματοδότηση πάνω από 200 χιλιόμετρα.
  • Η Σταυρού - Ελευσίνας - Σπάτων δεν έχει ξεκινήσει, αφού δεν έχει εξασφαλίσει ακόμη τα δάνεια και κινδυνεύει το δημόσιο - χάρις στη σκανδαλώδη σύμβαση των Σπάτων - να πληρώνει στη "Χόχτιφ" τεράστια ποσά ως ποινικές ρήτρες αν δεν υλοποιηθεί μέχρι το Μάρτη του 2001.
  • Το εθνικό κτηματολόγιο κινδυνεύει, χάρις στην αδιαφάνεια των αναθέσεων των μελετών και ήδη έχουν περικοπεί 8 δισ. δρχ. από το έργο.

Ο υπουργός, τέλος, δεν παρέλειψε να εμπαίξει τους κατοίκους των δήμων και κοινοτήτων των Μεσογείων υποστηρίζοντας ότι τα έργα αναβάθμισης του περιβάλλοντος που τους έταξε ως αντισταθμιστικά οφέλη, προχωρούν, τη στιγμή που δεν έχει αρχίσει να υλοποιείται τίποτε άλλο εκτός από εξαγορές των "φιλέτων" γης από μεγαλοεργολάβους...


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ