Πέμπτη 20 Αυγούστου 1998
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 15
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΑΣΕΠ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ
Επιχείρηση συκοφάντησης των εκπαιδευτικών

Δημοσίευμα, που έκανε λόγο για μεγάλα ποσοστά αποτυχίας, έγινε αφορμή να προβληθούν από τα ΜΜΕ επιχειρήματα υπέρ της αναγκαιότητας του διαγωνισμού, με στόχο τη νομιμοποίηση της αντιεκπαιδευτικής κυβερνητικής πολιτικής

Αφορμή για μια νέα επιχείρηση συκοφάντησης των εκπαιδευτικών και προσπάθεια νομιμοποίησης της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής, έδωσε χτεσινό δημοσίευμα της εφημερίδας ΤΑ ΝΕΑ, σύμφωνα με το οποίο μεγάλο ήταν το ποσοστό αποτυχίας των υποψηφίων στο διαγωνισμό - παρωδία του ΑΣΕΠ, ο οποίος έγινε τον Ιούνη υπό το κράτος των ΜΑΤ. Ως "προσπάθεια νομιμοποίησης και αθώωσης της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής της κυβέρνησης", χαρακτηρίζει την όλη συζήτηση που έγινε χτες γύρω από το θέμα ο εκπρόσωπος της ΔΕΕ στο ΔΣ της ΟΛΜΕ, Σάββας Σάββας.

Επικαλούμενη ασφαλείς πληροφορίες, η παραπάνω εφημερίδα αναφέρει ότι το ποσοστό αυτών που κατόρθωσαν να πιάσουν τη βάση (η οποία είναι το 14 με άριστα το 20) κυμαίνεται μεταξύ του 20 - 60%, ανάλογα με το μάθημα, ενώ λίγοι ήταν αυτοί που αρίστευσαν. Αναφέρει επίσης ότι σε ορισμένα μαθήματα, κυρίως θετικής κατεύθυνσης, οι "προαχθέντες" είναι λιγότεροι από δύο στους δέκα.

"Η όλη συζήτηση και ο προσανατολισμός της έχει ως στόχο να διαφθείρει τους εκπαιδευτικούς, να συκοφαντήσει το εκπαιδευτικό κίνημα και τους αγώνες του, να πλήξει τις εργασιακές και άλλες κατακτήσεις των εκπαιδευτικών (π.χ. μονιμότητα) και ταυτόχρονα αποτελεί μια προσπάθεια νομιμοποίησης και αθώωσης της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής της κυβέρνησης", τονίζει στο "Ρ" ο Σ. Σάββας, ενώ αναφερόμενος στο διαγωνισμό επισημαίνει: "Το είχαμε τονίσει από την πρώτη στιγμή, ότι οι ικανότητες, ο καλύτερος εκπαιδευτικός, δεν τεκμηριώνονται ούτε προκύπτουν με τρίωρους ή άλλους διάτρητους διαγωνισμούς. Είχαμε χαρακτηρίσει το διαγωνισμό "παρωδία" και ως τέτοιος αποδεικνύεται. Απαιτείται στις προπτυχιακές σπουδές να δίνονται όλες εκείνες οι γνώσεις που συνθέτουν έναν ολοκληρωμένο παιδαγωγό, έναν ολοκληρωμένο εκπαιδευτικό".

Πολλοί έσπευσαν χτες να κάνουν λόγο για "άχρηστους" εκπαιδευτικούς και για "αναγκαιότητα" ύπαρξης μηχανισμών όπως οι εξετάσεις του ΑΣΕΠ για πρόσληψη. "Πρέπει να θυμίσουμε ότι αυτοί που σήμερα χαρακτηρίζονται ως "άχρηστοι" πτυχιούχοι, είναι οι ίδιοι που πριν λίγα χρόνια αρίστευσαν στις σκληρές εισαγωγικές εξετάσεις για τα ΑΕΙ, καθώς και στη διαδικασία απόκτησης του πανεπιστημιακού πτυχίου τους", απαντά ο εκπρόσωπος της ΔΕΕ. "Το κέφι τους, τα όνειρά τους και η προσπάθειά τους για ποιοτικές σπουδές μέσα στα ΑΕΙ, για εργασιακή αποκατάσταση προσέκρουσαν και προσκρούουν στην αντιλαϊκή αντιεκπαιδευτική πολιτική της κυβέρνησης, που τους καταδικάζει στη μακρόχρονη ανεργία (με όσα αρνητικά συνεπάγεται για τον άνεργο)".

Η ΔΕΕ καλεί την κυβέρνηση, αντί να μετατρέπει τη χώρα σε ένα απέραντο εξεταστικό κέντρο (με τους συχνούς διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ), για να συγκαλύψει την πολιτική της ανεργίας, να πάρει μέτρα εξασφάλισης του δικαιώματος της εργασίας στους χιλιάδες πτυχιούχους και ανέργους και να προχωρήσει άμεσα σε μαζικούς διορισμούς από την επετηρίδα. "Δεν έχουμε αυταπάτες ότι αυτό θα γίνει από μόνο του χωρίς σκληρούς μαζικούς αγώνες", τονίζει ο Σ. Σάββας.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
Με αφορμή τη συνεδρίαση του ΔΣ της ΟΛΜΕ (2000-05-27 00:00:00.0)
Ψηφίζουν στις 27 Σεπτέμβρη (1998-09-08 00:00:00.0)
Μη νομιμοποιείτε το διαγωνισμού του ΑΣΕΠ (1998-07-02 00:00:00.0)
Κάλεσμα για αγωνιστικές κινητοποιήσεις (1998-05-15 00:00:00.0)
Αγωνιστικές αποφάσεις από τη βάση προτείνει η ΔΕΕ (1998-05-12 00:00:00.0)
Η πλειοψηφία του ΔΣ μπλοκάρει τους αγώνες (1998-03-05 00:00:00.0)

Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ