Μειωμένα σε σχέση με τα δύο προηγούμενα χρόνια, ωστόσο ακόμη πολλά, είναι τα παράπονα και οι καταγγελίες των τουριστών που κατέγραψε το Ινστιτούτο Καταναλωτών (ΙΝΚΑ) κατά την περίοδο της τουριστικής αιχμής. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε χτες στη δημοσιότητα το ΙΝΚΑ, την πρωτιά των παραπόνων έχουν τα κέντρα - εστιατόρια και ταβέρνες και αμέσως μετά η ακρίβεια στα προϊόντα και στις υπηρεσίες. Ακολουθούν η ποιότητα των προϊόντων και υπηρεσιών, στα οποία περιλαμβάνεται η χρονομεριστική μίσθωση, η καθαριότητα κλπ., τα ταξί. Μόλις 9 από τις 3.065 καταγγελίες τουριστών αναφέρονται σε κλοπές και παρενοχλήσεις, ενώ 21 καταγγελίες αφορούν παραβιάσεις κοινοτικών οδηγιών.