Κυριακή 15 Νοέμβρη 1998
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 26
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
Νέα επαγγελματικά εργαλεία

Morano, Astra, Corsa, Opel
Νέα επαγγελματικά εργαλεία

Στο Ρουνζί, στη μεγαλύτερη κεντρική αγορά της Ευρώπης, η Opel παρουσίασε τα νέα της επαγγελματικά μοντέλα. Στην πρώτη παγκόσμια, εκεί λίγο έξω από το Παρίσι, βρέθηκε και ο "ΡΙΖΟΣ" και πήρε μια πρώτη γεύση από τα "εργαλεία" που πρόκειται σύντομα να έρθουν και στη χώρα μας.

Το δυνατό χαρτί της Opel είναι προϊόν της συνεργασίας της με τη Renault και ονομάζεται Morano. Πρόκειται για ένα φορτηγάκι 3,5 τόνων, το οποίο πρόκειται να κυκλοφορήσει σε παραπάνω από 40 εκδόσεις ώστε να καλύψει κάθε ειδική ανάγκη και επαγγελματική κατηγορία. Με πόρτες που ανοίγουν διάπλατα και χώρους φόρτωσης όχι μόνο μεγάλους αλλά και πλήρως εκμεταλλεύσιμους, αναμένεται να παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο στην αγορά. Το Morano που οδηγήσαμε, ξημερώματα από τις Βερσαλλίες στο Ρουνζί, ήταν κλειστό, με έναν τουρμποντίζελ κινητήρα 2,8 λίτρων. Η απόδοσή του είναι ανάλογη ενός βενζινοκινητήρα και με άφθονη ροπή που σου δίνει την εντύπωση ότι τραβάει τα πάντα. Το Morano είναι φιλικό, και ευκολοοδήγητο, ακόμα και για όσους δεν είμαστε εξοικειωμένοι με τέτοιου μεγέθους οχήματα. Ακόμα και το παρκάρισμα δεν παρουσίασε δυσκολία, αφού και ο έλεγχος του όγκου και φυσικά το ελαφρύ υδραυλικό τιμόνι, βοηθάει αρκετά.

Στη Γαλλία οδηγήσαμε και το Astravan, με τον 1,9 λίτρων τουρμποντίζελ, σε μια απόσταση περίπου 85 επαρχιακών χιλιομέτρων. Η απόδοση εδώ είναι πραγματικά βενζινοκινητήρα, το γκάζι ακούει αμέσως και πραγματικά μας προβλημάτισε για το αν θα πρέπει να επανεξεταστεί στη χώρα μας η κυκλοφορία πετρελαιοκίνητων μικρών επαγγελματικών αυτοκινήτων. Το Astravan - υπό βροχή - κρατούσε καλά, με ελάχιστα γλιστρήματα του πίσω μέρους, όταν το πιέσαμε οριακά, και αυτό φυσικά χωρίς να είναι φορτωμένο, κάτι που θα εμφάνιζε βελτίωση στο κράτημά του, αφού είναι στημένο στο δρόμο για να τρέχει κουβαλώντας πραμάτειες και όχι τρελαμένους test drivers απ' την Ελλάδα.

Το Corsa Van τέλος, το οποίο είναι και το μικρό της σειράς, από οδηγικής άποψης είναι εφάμιλλο με τα επιβατικά αδελφάκια του, και μπορεί θαυμάσια να αποτελέσει εργαλείο δουλιάς για τους επαγγελματίες που χρειάζονται ένα εργαλείο στο μέγεθος του Corsa και με την ποιότητα της Opel.

Ολα τα επαγγελματικά βέβαια κρίνονται στη "δουλιά" και φυσικά στο φυσικό τους χώρο. Και εμείς θα περιμένουμε την εισαγωγή τους στη χώρα μας, όπου πιθανότητα θα προτιμηθούν οι βενζινοκίνητες εκδόσεις λόγω νομοθεσίας.

Εδώ θα διαμορφωθεί και μια σαφέστερη εικόνα για τις πραγματικές "ταυτότητες" των νέων επαγγελματικών. Η Opel στην Ευρώπη, θα υποστηρίξει τα νέα της οχήματα, με εξαιρετικές "after sales" υπηρεσίες. Ο υπεύθυνος επαγγελματικών οχημάτων μιλούσε για μια τριετή ολοκληρωτική εγγύηση και παραχώρηση άλλου αυτοκινήτου αν χρειαστεί το "εργαλείο" επισκευή, ώστε οι επαγγελματίες να μπορούν να συνεχίσουν τη δουλιά τους. Η Opel Hellas, εδώ και περίπου δύο χρόνια προχωρά ταχύτατα σε αναδιοργάνωση και επέκταση του δικτύου της. Από την ετοιμότητα της, όταν θα εισαχθούν τα Morano, Astravan, Corsavan αλλά και των υπολοίπων, θα εξαρτηθεί και η παρεχόμενη "μετά την πώληση" κάλυψη του πελάτη, που αναμένεται να παίξει καθοριστικό ρόλο στην πορεία τους στην αγορά.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ