"Η ΜΟΝΗ και σημαντικότατη συμβολή που μπορεί να προσφέρει η εκπαίδευση, στην ανάπτυξη ενός παιδιού, είναι να το καθοδηγήσει προς ένα πεδίο, όπου τα ταλέντα του θα βρουν χώρο να αναπτυχθούν, όπου θα είναι ευχαριστημένο και θα αποδίδει". Οι πάνσοφοι, λοιπόν, εκσυγχρονιστές θα καθοδηγούν από το Γυμνάσιο, προσπαθώντας να πείσουν μαθητές και γονείς για τι ακριβώς έχει γεννηθεί κάθε παιδί. Τι και ποιο επάγγελμα τού "πέφτει", σύμφωνα με τα "γονίδιά" του.Σε παρόμοιες θεωρίες βασίστηκε και ο Χίτλερ, για να αναπτύξει τα περί "Αρίας Φυλής" και να στείλει στα κρεματόρια εκατομμύρια ανθρώπους.
Ετσι, η κυβέρνηση στήνει και αυτή τα δικά της κρεματόρια. Θέλει να πετάξει τους μισούς μαθητές έξω από το Λύκειο. Στην αμορφωσιά, στη μιζέρια, στα ναρκωτικά.Και είναι γνωστό στο υπουργείο Παιδείας ότι 4.000 είναι μόνο τα παιδιά που απευθύνθηκαν για βοήθεια στις "θεραπευτικές κοινότητες". Η συντριπτική πλειοψηφία ήταν 16 χρόνων. Σταμάτησαν το σχολείο και έπεσαν στα ναρκωτικά.Και για να μην μείνει καμία αμφιβολία, για το ρόλο των υποστηρικτών της θεωρίας των "μαλακών και σκληρών", πάνω από το 95% αυτών που άρχισαν με χασίς και άλλα "μαλακά", οδηγήθηκαν το πολύ σε 3 χρόνια στην ηρωίνη.(Τα στοιχεία δόθηκαν σε ημερίδα για την πρόληψη, που έγινε στον Πειραιά από τον ΟΚΑΝΑ, με συμμετοχή του υπουργείου Παιδείας). Ταυτόχρονα, θα θυμόμαστε όλοι τον προηγούμενο υπουργό της Παιδείας και σημερινό μέλος της κυβέρνησης, που συμβούλευε να καλλιεργούμε χασίς στις γλάστρες στα μπαλκόνια.
Ετσι, όταν ο μαθητής βγει αργότερα στην αγορά εργασίας, θα είναι έτοιμος να αποδεχτεί το "νέο σύστημα αξιολόγησης", που προωθούν για τους εργαζόμενους οι πολυεθνικές. Και που συνοδεύεται, φυσικά, με την κατάργηση των εργασιακών δικαιωμάτων. Σύμφωνα με αυτό, οι εργαζόμενοι κατατάσσονται σε κατηγορίες, ανάλογα με την "αξία" τους, όπως αυτή εννοείται από την εταιρία, ενώ είναι υποχρεωμένοι ο ένας να αξιολογεί την απόδοση του άλλου και να μεταφέρει στη διεύθυνση τυχόν παραλείψεις ή λάθη των συναδέλφων του, που υπέπεσαν στην αντίληψή του.Είναι αυτό, που σήμερα ο λαός μας με μια λέξη το λέει "ρουφιανιά" και η μεγάλη πλειοψηφία του αντιδρά. Πρέπει, λοιπόν, η αντιεκπαιδευτική μεταρρύθμιση να "μάθει" στους σημερινούς μαθητές, τη ρουφιανιά, να την καταλαβαίνουν ως αντικειμενική "αξιολόγηση".
Γι' αυτό προωθεί και την "αξιολόγηση - χειραγώγηση" των εκπαιδευτικών, θέλοντας να τους μετατρέψει σε υποτακτικούς, παιδονόμους. Για να διαμορφώνουν δουλόφρονες μαθητές, ώστε εύκολα να μετατραπούν σε "απασχολήσιμους", χωρίς δικαιώματα και απαιτήσεις.
Γίνεται φανερό, λοιπόν, ότι η μεταρρύθμιση είναι συνειδητή επιλογή των πολυεθνικών, του ΟΟΣΑ, της Ευρωπαϊκής Ενωσης, της πλουτοκρατίας, για να δυναμώσουν την εκμετάλλευση και την εξουσία τους πάνω στους εργαζόμενους. Οι"εκσυγχρονιστές" είναι απλώς οι πλασιέ τους. Να γιατί είναι ζήτημα ζωής η κατάργηση των νόμων 2525 και 2640 και η συνολική ανατροπή της αντιλαϊκής βαθιά ταξικής πολιτικής της κυβέρνησης.
Γ. ΜΠΕΡΝΙΔΑΚΗΣ
Εκπαιδευτικός