Παρασκευή 19 Μάρτη 1999
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 18
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΣΤΙΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΕΣ ΓΑΛΑΚΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ
"Αν κλείσουν οι συνεταιρισμοί ξεχάστε το φρέσκο γάλα"

Εκστρατεία για τη "διάσωση" του φρέσκου γάλακτος, ξεκινούν οι εργαζόμενοι των συνεταιριστικών γαλακτοβιομηχανιών, δηλώνοντας αποφασισμένοι να αντισταθούν στις μεθοδεύσεις της κυβέρνησης και των "αφεντικών" των ΔΕΛΤΑ και ΦΑΓΕ.

Με αφορμή την απόφαση του υπουργού Γεωργίας, να παρατείνει, κατά "παραγγελία" των γαλακτοβιομηχάνων, τη διάρκεια ζωής του φρέσκου παστεριωμένου γάλακτος από τέσσερις σε πέντε μέρες, πραγματοποιήθηκε προχτές στο Εργατικό Κέντρο της Λάρισας σύσκεψη εκπροσώπων των εργαζομένων στις συνεταιριστικές γαλακτοβιομηχανίες. Στη σύσκεψη, που έγινε με πρωτοβουλία της διοίκησης της Ομοσπονδίας Συλλόγων Εργαζομένων στις Συνεταιριστικές Οργανώσεις, τονίστηκε ότι "χωρίς συνεταιριστικές γαλακτοβιομηχνίες οι Ελληνες θα ξεχάσουν τι θα πει φρέσκο γάλα ημέρας". Παράλληλα, καταγγέλθηκε η όλη πρακτική της κυβέρνησης, η οποία όχι άδικα χαρακτηρίστηκε ως "υπάλληλος" της ΔΕΛΤΑ και της ΦΑΓΕ. Επισημάνθηκε ακόμα ότι η όλη πολιτική που ακολουθεί η κυβέρνηση, σε συνεργασία με τις μεγάλες γαλακτοβιομηχανίες, αποσκοπεί στο κλείσιμο των συνεταιριστικών εργοστασίων γάλακτος και, αν συμβεί κάτι τέτοιο, τότε θα υπάρξουν σοβαρές αρνητικές επιπτώσεις, στους καταναλωτές, στους κτηνοτρόφους και τους 2.000 περίπου εργαζομένους σε αυτά. Επίσης, καυτηριάστηκε έντονα το γεγονός του αθέμιτου ανταγωνισμού σε βάρος των συνεταιριστικών εργοστασίων γάλακτος από ΔΕΛΤΑ και ΦΑΓΕ, που μειώνουν επιλεκτικά τις τιμές σε διάφορες περιοχές της χώρας (π.χ. Θεσσαλία), για να θέσουν εκτός μάχης τις τοπικές συνεταιριστικές βιομηχανίες και να μονοπωλήσουν στη συνέχεια της αγορά.

Οι μετέχοντες στη σύσκεψη αποφάσισαν να λάβουν συγκεκριμένα μέτρα δράσης, όπως:

  • Να γίνει με πρωτοβουλία της ΟΣΕΓΟ πανελλαδική σύσκεψη στην Αθήνα, με τη συμμετοχή της ΠΑΣΕΓΕΣ, των Ομοσπονδιών Κτηνοτρόφων και των Ενώσεων Καταναλωτών.
  • Να συναντηθούν τα σωματεία των εργαζομένων στις συνεταιριστικές γαλακτοβιομηχανίες με τους υπουργούς Γεωργίας και Ανάπτυξης και να τους εκθέσουν τις θέσεις τους.
  • Να γίνει πανελλαδική εκστρατεία ενημέρωσης του καταναλωτικού κοινού, με διαφημιστικά φυλλάδια, τόσο από όλα τα σωματεία μαζί, όσο και από το καθένα χωριστά στην περιοχή ευθύνης του.

Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ