Πέμπτη 6 Μάη 1999
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 6
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
"Αγορά" και μοίρασμα του τηλεοπτικού χρόνου

Την αγορά τηλεοπτικού χρόνου από το κράτος στην προεκλογική περίοδο για να μοιραστεί αναλογικά στα κόμματα, τα οποία όμως θα υποστούν αντίστοιχη μείωση της κρατικής επιχορήγησης, προτείνει η πρόταση νόμου για τη διαφημιστική εκστρατεία των κομμάτων που παρουσίασε χθες η ΝΔ. Συγκεκριμένα στην πρόταση νόμου αναφέρεται, ότι σε όλη τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου και σε όλα τα ηλεκτρονικά ΜΜΕ, κρατικά και ιδιωτικά, εθνικής ή περιφερειακής και τοπικής εμβέλειας, παραχωρείται στα πολιτικά κόμματα και συνασπισμούς κομμάτων συνολικός χρόνος δύο ωρών ανά 24ωρο και από κάθε σταθμό για την προβολή των κάθε είδους προεκλογικών μηνυμάτων και διαφημίσεων. Στην κατανομή αυτού του χρόνου μεταξύ των πολιτικών κομμάτων, με βάση την αρχή της αναλογικότητας, αποφασιστικός θα είναι ο ρόλος του Εθνικού Ραδιοτηλεοπτικού Συμβουλίου, τη σύνθεση του οποίου κατά την προεκλογική περίοδο θα συμπληρώνουν εκπρόσωποι όλων των κομμάτων που μετέχουν στις εκλογές.

Η πληρωμή της δαπάνης αυτού του χρόνου γίνεται από το Δημόσιο, από τις πιστώσεις του υπουργείου Εσωτερικών μετά από υπουργική απόφαση. Με την ίδια απόφαση και μετά από πρόταση του ΕΣΡ μπορεί να μειώνεται η κρατική επιχορήγηση στα πολιτικά κόμματα, που δίνεται για την αντιμετώπιση των εκλογικών δαπανών.

Με άλλη διάταξη απαγορεύεται κατά την προεκλογική περίοδο η άμεση ή έμμεση προβολή και παρότρυνση προς το κοινό, για προτίμηση συγκεκριμένου συνδυασμού, ιδιαίτερα μέσα από μη ενημερωτικά προγράμματα.

  • Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, μετά από παρέμβαση βουλευτών της ΝΔ, ανακοίνωσε ότι από 1η Μαϊου μέχρι τα μέσα Ιουνίου δε θα υπάρξει προβολή του κυβερνητικού έργου με κοινοτικούς πόρους. Η κυβέρνηση βέβαια συνεχίζει απτόητη...

Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ