Τετάρτη 19 Μάη 1999
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 24
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Σε νέες περιπέτειες τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά

Επιχειρώντας να συγκαλύψουν τις ευθύνες τους για το βούλιαγμα των ναυπηγείων κατ' επιταγή της ΕΕ, η κυβέρνηση και οι εγκάθετοί της μιλούν για ανικανότητα της αγγλικής πολυεθνικής, που έχει το μάνατζμεντ του ναυπηγείου

Σε νέες περιπέτειες αναμένεται να μπουν τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά, αφού η κυβέρνηση και η διορισμένη από αυτή διοίκηση της εταιρίας αποποιούνται τις ευθύνες τους και προσπαθούν να πείσουν ότι για την άσχημη κατάσταση, στην οποία βρίσκεται το ναυπηγείο, φταίει αποκλειστικά η "αδράνεια" και η δήθεν ανικανότητα της αγγλικής πολυεθνικής "Brawn and Root", στην οποία έχει ανατεθεί από την κυβέρνηση, και μάλιστα έναντι αδράς αμοιβής, το μάνατζμεντ του ναυπηγείου, για να το φέρει στη θέση που το έχει φέρει. Τώρα, η κυβέρνηση κάτω από την κατακραυγή των εργαζομένων επιχειρεί να πάρει δήθεν κάποια μέτρα με το να ζητήσει από την αγγλική πολυεθνική να αποχωρήσει... διακριτικά!

Για το θέμα αυτό πραγματοποιήθηκε χτες στο υπουργείο Ανάπτυξης σύσκεψη για την αντικατάσταση της ομάδας της "Brawn and Root" και αποφασίστηκε ότι θα "αντικατασταθεί" με άλλα στελέχη που θα προέρχονται είτε από την Ελλάδα είτε από το εξωτερικό και για τα οποία θα γίνει έρευνα αγοράς από διεθνή εταιρία συμβούλων! Ωστόσο, σύμφωνα με ανακοίνωση, την οποία υπογράφει ο διορισμένος από την κυβέρνηση πρόεδρος των ναυπηγείων, και μετά από αυτή την αλλαγή, η οποία δεν εξακριβώνεται πότε θα γίνει, η νέα ομάδα πάλι υπό την εποπτεία της "Brawn and Root" θα είναι. Από αυτά προκύπτει ότι θα ακολουθηθεί η ίδια κυβερνητική πολιτική για τη διάλυση του ναυπηγείου.

Σ' αυτό το σημείο πρέπει να σημειωθεί ότι αυτοί που κάνουν λόγο (κυβέρνηση και διοίκηση κατά κύριο λόγο) για ανικανότητα της αγγλικής πολυεθνικής στο μάνατζμεντ του ναυπηγείου, επιχειρούν να ρίξουν στάχτη στα μάτια του ελληνικού λαού και των εργαζομένων στο ναυπηγείο, αφού η συγκεκριμένη πολυεθνική έχει αναλάβει να αποπερατώσει, και μάλιστα με μεγάλη αμοιβή, τη διάλυση του ναυπηγείου έτσι όπως ορίζουν οι επιταγές της Ευρωπαϊκής Ενωσης και τις οποίες αναντίρρητα εκτελεί η ελληνική κυβέρνηση. Το μεγάλο τίμημα όμως αυτής της εγκληματικής πολιτικής το πληρώνουν οι εργαζόμενοι, οι οποίοι εκτός από τις απολύσεις που υπέστησαν προκειμένου να εφαρμοστεί η πρώτη μορφή της ιδιωτικοποίησης, δηλαδή το σχήμα 49% οι εργαζόμενοι και 51% η ΕΤΒΑ, χρηματοδοτούν ως μέτοχοι από το πενιχρό τους εισόδημα το ναυπηγείο, αλλά και υφίστανται την απορύθμιση των εργασιακών τους σχέσεων που επιβάλλει η κυβέρνηση.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ