Τρίτη 20 Ιούλη 1999
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 16
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
"ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ"
Δεν είναι "Αμερικανάκια"

Οπως ενοχλείται πολύ ο Σκοτζέζος διευθύνων σύμβουλος της "Ολυμπιακής", κ. Ρ. Λιντς,όταν τον αποκαλούν Εγγλέζο, έτσι ενοχλούνται πολύ και οι Ελληνες εργαζόμενοι όταν κάποιοι τους θεωρούν... Αμερικανάκια.

Με την επισήμανση αυτή κλείνει την επιστολή που απέστειλε χτες στο Ρ. Λιντς,ο Α αντιπρόεδρος της ΟΣΠΑ και στέλεχος της ΕΣΚ (ΕΣΑΚ), Σωκρ. Μαντζουράνης.Με την επιστολή του ο συνδικαλιστής, απαντά σημείο - σημείο στην επιστολή που απέστειλε στους εργαζόμενους ο νέος "μάνατζερ" και μεταξύ άλλων, επισημαίνει:

  • Στο παρελθόν έχω πάρει από αρκετούς προκατόχους σας επιστολές με παρόμοιο περιεχόμενο, στο όνομα πάντα της "ανάπτυξης και της εξυγίανσης". Κατά περίεργη σύμπτωση, πάντα επακολουθούσαν ή μειώσεις μισθού ή κατάργηση δικαιωμάτων ή "θυσίες" εργαζομένων ή σχέδια συρρίκνωσης ή σενάρια "λουκέτου" και άλλα παρόμοια.
  • Ως εργαζόμενος της ΟΑ αισθάνομαι υπερήφανος που είναι μια μεγάλη δημόσια εταιρία, από τις ασφαλέστερες στον κόσμο, που "πετάει" στα ακριτικά νησιά και σε παραμεθόριες περιοχές - με ζημιά είναι αλήθεια - βοηθώντας να μην ερημώσουν εντελώς αυτά τα μέρη. Νιώθω ικανοποίηση όταν βλέπω φαντάρους και άλλους συμπατριώτες να ταξιδεύουν με μειωμένο εισιτήριο, σε πείσμα των περίφημων κανόνων της "ελεύθερης αγοράς". Θα μου πείτε, βέβαια, ότι αυτό είναι ενάντια στους κανόνες του ανταγωνισμού και προκαλεί ελλείμματα. Ομως αυτό που εσείς ονομάζετε "κόστος", εμείς το λέμε "κοινωνικό ρόλο του εθνικού αερομεταφορέα" και επιμένουμε για τη διατήρηση αυτού του ρόλου.
  • Θεωρείτε "σημαντική πρόκληση" την αποστολή που σας ανέθεσαν. Υποθέτω ότι η μεγάλη αμοιβή σας και η απόκτηση "ονόματος" στον επαγγελματικό σας χώρο, μπορεί να είναι δύο βασικοί λόγοι. Πιστεύω, όμως, πως η σημαντικότερη και μεγαλύτερη "πρόκληση" για σας και ό,τι εκπροσωπείτε, είναι: Το νέο αεροδρόμιο Σπάτων, οι "Ολυμπιακοί Αγώνες" το 2004, το συνεχώς αυξανόμενο τουριστικό ρεύμα στην Ελλάδα και την ευρύτερη περιοχή, οι καλές σχέσεις της χώρας μας με τον αραβικό χώρο, οι άριστες σχέσεις της ΟΑ με τον απόδημο Ελληνισμό, τα 35 αεροδρόμια της χώρας, καθώς και το έμπειρο προσωπικό της εταιρίας, με το μικρότερο κόστος στην ΕΕ. Αν το ψάξετε καλύτερα, θα δείτε ότι υπάρχουν πολλοί ακόμα λόγοι που κάνουν την "πρόκληση" δελεαστική και εξηγούν γιατί ενδιαφέρθηκαν τόσοι πολλοί να "σώσουν" την ΟΑ.
  • Γράφετε ότι "μεγαλύτερη περιουσία μιας αεροπορικής εταιρίας, είναι οι άνθρωποί της". Ομως, όταν κρατάς το προσωπικό αιχμάλωτο της απόλυσης ή της μετάταξης ή το απειλείς με κλείσιμο της ΟΑ κλπ, δεν είναι όλα αυτά μια συνειδητή υποτίμηση της "μεγαλύτερης περιουσίας" της ΟΑ; Βέβαια, μας διαβεβαιώνετε ότι δε θα γίνουν απολύσεις. Πώς να σας πιστέψω, όμως, κ. Λιντς όταν επί των ημερών σας απολύθηκε σχεδόν το μισό προσωπικό της "Μπρίτις" και έγιναν 6.000 απολύσεις στο ΒΒC;
  • Προβάλλετε την άποψη - απειλή "... αλλιώς η ΟΑ δεν έχει μέλλον. Κλείνει". Αυτό το σενάριο το έχουμε ακούσει πολλές φορές και δε λειτουργεί πια ούτε σαν απειλή. Η ΟΑ δεν έχει μέλλον με αυτή την πολιτική που ακολουθεί η κυβέρνηση και μεις δε θα επιτρέψουμε να συμβεί αυτό. Για μας είναι μονόδρομος ο αγώνας για την επιβίωση, την ανάπτυξη και την εξυγίανση του εθνικού αερομεταφορέα.

Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ