Η μουσική στην αρχαία Ελλάδα, ρυθμοί και κλίμακες της αρχαίας ελληνικής μουσικής, η βυζαντινή μουσική, το δημοτικό τραγούδι και η άνθησή του στις διάφορες περιοχές της χώρας, η επτανησιακή μουσική, το ρεμπέτικο, το λαϊκό τραγούδι, η κλασική μουσική... Και μαζί η θεραπευτική δύναμη της μουσικής...
Ο δάσκαλος σημειώνει πως «μια τέτοια εκπαιδευτική δραστηριότητα επιδρά ευεργετικά στα παιδιά και ενισχύει τη μάθηση, αφού τους προσφέρει ποικίλες ευκαιρίες δράσης. Οι επιδράσεις ψυχοσυναισθηματικού και κοινωνικογνωστικού χαρακτήρα μπορούν να βελτιώσουν την ικανότητα ακαδημαϊκής αυτοαντίληψης, να κεντρίσουν το ερευνητικό ενδιαφέρον, να αναπτύξουν τη συνθετική σκέψη και τη δημιουργικότητα, να προάγουν τις κοινωνικές σχέσεις μεταξύ των μαθητών, να πολλαπλασιάσουν τις γνώσεις». Επιπλέον, η υλοποίηση ενός τέτοιου προγράμματος «δημιουργεί προβληματισμούς και πρακτικές, που θέτουν σε αμφισβήτηση τις παγιωμένες προσεγγίσεις απόκτησης σχολικής γνώσης, δίνει την ευκαιρία στο δάσκαλο για αυτενεργό ανάμειξή του στην εκπαιδευτική πράξη, δημιουργεί ευνοϊκές προϋποθέσεις, ώστε να γίνει περισσότερο ουσιαστική η παιδαγωγική σχέση». Αδιάψευστοι μάρτυρες για τα παραπάνω είναι αυτή η τελευταία έκδοση των μαθητών του 5ου Δημοτικού Σχολείου Αμαρουσίου, όπως και άλλες παλιότερες. Αξίζει να θυμηθούμε την αξιόλογη εργασία τους για το Θέατρο Σκιών και την ιστορία του.