Παρασκευή 26 Γενάρη 2007
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 24
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Εντονα εισπρακτικός ο νέος κώδικας κυκλοφορίας

Ψηφίστηκε χτες από τη ΝΔ στη Βουλή

Ολοκληρώθηκε χτες στη Βουλή, η ψήφιση (με μόνη θετική ψήφο αυτή των βουλευτών της ΝΔ) του περίφημου νέου Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, που θεσμοθετεί την αύξηση των προστίμων για τις τροχαίες παραβάσεις. Από την πλευρά της κυβέρνησης επιχειρήθηκε να παρουσιαστεί ως ένα νομοσχέδιο με στόχο την ...αποφυγή των ατυχημάτων και την ...παίδευση των οδηγών σε ασφαλείς συνήθειες οδήγησης. Χαρακτηριστική ήταν η αναφορά του υπουργού Μεταφορών Μ. Λιάπη, που είπε ότι «ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας συνιστά όχι απλώς ένα νομικό κείμενο αλλά έναν κανόνα ζωής».

«Το επίκεντρο αυτού του κώδικα είναι ο εισπρακτικός τους χαρακτήρας» τόνισε στην παρέμβασή της η βουλευτής του ΚΚΕ Ελπίδα Παντελάκη, προσθέτοντας ότι για τα τροχαία δυστυχήματα «υπάρχουν και συγκεκριμένες πολιτικές ευθύνες. Πείτε μου για το φόρο αίματος που έχει χυθεί στο Πέταλο του Μαλιακού».

Αναφερόμενη στο υποκριτικό ενδιαφέρον της κυβέρνησης για τα θύματα των ατυχημάτων, η βουλευτής του ΚΚΕ είπε χαρακτηριστικά: «Εάν πέφτει τόσο πολύ κλάμα για αυτό τον κόσμο, ο οποίος σήμερα είναι σε αναπηρικά καροτσάκια, ή για τις οικογένειες που έχουν στα σπίτια τους ανθρώπους οι οποίοι μετά από κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις είναι φυτά και τους έχουν πέντε και επτά χρόνια στα σπίτια τους, τα οποία έχουν κάνει νοσοκομεία, γιατί δεν παίρνετε μέτρα για να δημιουργήσετε κέντρα αποκατάστασης; Πιστεύω ότι είναι ντροπή απέναντι στους εργαζομένους που παράγουν τον πλούτο αυτής της χώρας, να λέμε ότι από τα πρόστιμα αυτά ένα κομμάτι θα λύσει το πρόβλημα της Αυτοδιοίκησης και το άλλο θα πάει για να γίνει κέντρο αποκατάστασης. Ο Ελληνας πολίτης που φορολογείται δυσβάσταχτα, δικαιούται όταν σπάσει το κεφάλι του και ανοίξει στα δύο να βρει μια μονάδα εντατικής θεραπείας εν ριπή οφθαλμού και όχι να την αναζητεί».

Η Ελπίδα Παντελάκη κατέληξε καλώντας την κυβέρνηση «να πάρει αμέσως πίσω το νομοσχέδιο που έρχεται με τη μορφή Κώδικα και να προχωρήσει σε μια τρίμηνη εκστρατεία ενημέρωσης. Δεν είναι δυνατόν να συζητάμε για Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και να έχουμε αφήσει στην πάντα το ζήτημα της εκπαίδευσης και το ζήτημα της ενημέρωσης με όλες τις πλευρές».

Τέλος, σύμφωνα με τροποποίηση που έγινε στο νομοσχέδιο, ο οδηγός «απαγορεύεται να χρησιμοποιεί εν κινήσει ακουστικά που έχουν συνδεθεί με φορητά ραδιόφωνα, μαγνητόφωνα και άλλες παρεμφερείς ηχητικές συσκευές, καθώς και τηλεόραση. Η εν κινήσει χρήση κινητού τηλεφώνου επιτρέπεται μόνο όταν αυτό είναι τοποθετημένο σε ειδική θέση για ανοιχτή ακρόαση ή όταν χρησιμοποιείται με ακουστικό ασύρματης επικοινωνίας», το γνωστό «blue tooth».

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
Και χαράτσι και ατυχήματα (2007-08-11 00:00:00.0)
Νέο «δωράκι» από την κυβέρνηση (2007-03-28 00:00:00.0)
Η κατάσταση των δρόμων 1η αιτία ατυχημάτων (2001-04-19 00:00:00.0)
Τα τσουχτερά πρόστιμα δε μειώνουν τα τροχαία (1999-05-27 00:00:00.0)
Τεκμηριωμένες προτάσεις (1998-08-23 00:00:00.0)
Αυστηρές κυρώσεις, αλλά όχι δημεύσεις (1997-11-07 00:00:00.0)

Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ