Τετάρτη 25 Ιούλη 2007
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 17
ΕΡΓΑΤΙΚΑ
ΝΑΥΤΕΡΓΑΤΕΣ ΑΚΤΟΠΛΟΪΑΣ
Ατέλειωτα ωράρια χωρίς στιγμή ανάπαυσης

Περιοδεία του ευρωβουλευτή του ΚΚΕ Γιώργου Τούσσα στα πλοία «Μιλένα» και «Κνωσός Παλλάς»

Ο ευρωβουλευτής του ΚΚΕ συζητά με τους ναυτεργάτες στο πλοίο «Κνωσός Παλλάς»
Ο ευρωβουλευτής του ΚΚΕ συζητά με τους ναυτεργάτες στο πλοίο «Κνωσός Παλλάς»
Στο πόδι μέχρι «τελικής πτώσεως» είναι τα πληρώματα, στα καράβια του εφοπλιστή Αγούδημου! Αυτό σε συνδυασμό με το γεγονός ότι τα πλοία του εν λόγω εφοπλιστή είναι υπερήλικα και «φαγωμένα» από τη σαπίλα και για να βγάλουν σε πέρας το φορτωμένο πρόγραμμα που τους έχει διαμορφώσει το ΥΕΝ - για να καλυφθούν όπως όπως οι ανάγκες - καταπονούνται στο έπακρο, σημαίνει ότι η ασφάλεια της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα έχει πάει προ πολλού «περίπατο».

Ωστόσο ο εφοπλιστής Αγούδημος, γι' αυτού του είδους τις ...υπηρεσίες που παρέχει επιδοτείται μέχρι και 8.000 ευρώ το δρομολόγιο -όπως βέβαια και άλλοι εφοπλιστές- ενώ από την Παρασκευή 20 Ιούλη, με αβάντα από την πολιτική των ΝΔ, ΠΑΣΟΚ που έχουν μετατρέψει την ακτοπλοΐα σε εφοπλιστικό τσιφλίκι, επέβαλε νέες αυξήσεις στα εισιτήρια που φτάνουν έως και το 60%!

Οι απάνθρωπες συνθήκες στις οποίες δουλεύουν οι ναυτεργάτες στα πλοία του Αγούδημου διαπιστώθηκαν χτες το πρωί, κατά τη διάρκεια περιοδείας του Γιώργου Τούσσα, μέλους της ΚΕ του ΚΚΕ και ευρωβουλευτή του Κόμματος, στο λιμάνι του Πειραιά. Αρχικά, επισκέφτηκε το πλοίο «ΚΝΩΣΟΣ ΠΑΛΛΑΣ» των «Μινωικών Γραμμών» και στη συνέχεια το 38χρονο πλοίο «ΜΙΛΕΝΑ» του Αγούδημου. Μαζί του ήταν και ο πρόεδρος της Ενωσης Μηχανικών (ΠΕΜΕΝ) Σάββας Τσιμπόγλου και εκπρόσωποι της ναυτεργατικής Ενωσης ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ.

Το «ΜΙΛΕΝΑ» μόλις είχε καταπλεύσει στο λιμάνι. Το πλήρωμα άυπνο, αντί για ξεκούραση, άρχισε εργασίες συντήρησης, για να μπορεί το καράβι να ταξιδεύει στοιχειωδώς. Στο μηχανοστάσιο, με τη θερμοκρασία να βρίσκεται στο «κόκκινο», είχαν «ανοίξει» σοβαρές επισκευαστικές εργασίες. Ταξιδεύει όλες τις μέρες της βδομάδας, δε διανυκτερεύει και ειδικά την Τετάρτη αναχωρεί από το λιμάνι του Πειραιά στις 12 τα μεσάνυχτα και «πιάνει» 14 λιμάνια! Αποκαλύφθηκε, επίσης, και η παραβίαση της Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας, αφού ο Αγούδημος τους «τρώει» τις αμοιβές από τις «έξτρα» εργασίες, τις υπερωρίες και τα εξπρές δρομολόγια.

Ο Γ. Τούσσας, μιλώντας με τους ναυτεργάτες, τους κάλεσε με βάση την πείρα τους να βγάλουν τα συμπεράσματά τους για ΝΔ και ΠΑΣΟΚ και την πολιτική που πρεσβεύουν και έκανε καθαρό ότι οι ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες και τα καράβια όσο θα βρίσκονται στα χέρια των εφοπλιστών η κατάσταση θα γίνεται συνεχώς χειρότερη και οι ναυτεργάτες θα «φτύνουν αίμα». Επισήμανε ότι «το ΚΚΕ έχει ανοιχτούς λογαριασμούς με τους εφοπλιστές και συνολικά με το μεγάλο κεφάλαιο και το ξέρουν καλά οι ναυτεργάτες, γιατί βλέπουν ποιοι είναι στην πρώτη γραμμή των αγώνων τους», επομένως έχουν καθήκον απέναντι στους εαυτούς τους και την τάξη τους να το ενισχύσουν στις εκλογές.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ