Σάββατο 28 Ιούλη 2007
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 3
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΟΥ ΚΚΕ
Επί ποδός για τις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες

Εξόρμηση και χτες στο λιμάνι και συζήτηση για τα προβλήματα με χιλιάδες επιβάτες που αναχωρούν για τα νησιά

Από τις εξορμήσεις της ΚΟΠ στο λιμάνι του Πειραιά
Από τις εξορμήσεις της ΚΟΠ στο λιμάνι του Πειραιά
Από τα ξημερώματα που είχαν καθοριστεί τα πρώτα ακτοπλοϊκά δρομολόγια μέχρι αργά στις 10 το βράδυ, οι δυνάμεις της Κομματικής Οργάνωσης Πειραιά του ΚΚΕ ήταν χτες για δεύτερη Παρασκευή επί ποδός, «οργώνοντας» από άκρη σ' άκρη το λιμάνι του Πειραιά, ώστε να ενημερώσουν το επιβατικό κοινό για τις ευθύνες των ΝΔ και ΠΑΣΟΚ όσον αφορά τη δραματική εικόνα που εμφανίζουν οι ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες, αλλά και για την πρόταση διεξόδου του ΚΚΕ. Οι πανεξορμήσεις στο λιμάνι του Πειραιά θα γίνονται κάθε Παρασκευή όσο θα διαρκεί η τουριστική περίοδος.

Τα τριάντα εφτά δρομολόγια που είχαν καθοριστεί για χτες - αριθμός που δείχνει ότι η θερινή περίοδος φτάνει στην κορύφωσή της - έδωσαν τη δυνατότητα στις δυνάμεις της ΚΟΠ να έρθουν σε επαφή με χιλιάδες επιβάτες και να αναδείξουν ότι η ψήφος στο ΚΚΕ σημαίνει - μεταξύ άλλων - και διεκδίκηση για ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες, φτηνές, σύγχρονες απρόσκοπτες, χειμώνα - καλοκαίρι, με ναυτεργάτες με εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα. Αλλά και πως η πραγματική λύση για ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες προς όφελος του λαού είναι το πέρασμα της εξουσίας στα χέρια των λαϊκών δυνάμεων, ώστε να μπορέσει να λειτουργήσει ο δημόσιος Εθνικός Οργανισμός Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών. Τότε και μόνο τότε οι ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες θα μπορέσουν να λειτουργήσουν με κριτήριο τις ανάγκες της εργατικής λαϊκής οικογένειας, με πλοία που θα είναι λαϊκή περιουσία.

Παρέμβαση και στη Βουλή

Οι παρεμβάσεις του ΚΚΕ μεταφέρθηκαν χτες και μέσα στη Βουλή. Οι βουλευτές του Κόμματος Ελ. Παντελάκη, Στ. Σκοπελίτης και Β. Νικολαΐδου κατέθεσαν Ερώτηση για την υπόθεση των υδροπλάνων, που υποτίθεται ότι θα συμπλήρωναν τα «κενά» στην ακτοπλοΐα. Η εταιρεία «Air Sea Line», με απόφαση των υπουργών Εμπορικής Ναυτιλίας και Μεταφορών, από τις 16 Μάη είχε δρομολογήσει υδροπλάνα σε αρκετά νησιά της χώρας παίρνοντας και επιδότηση. Στις 23 Ιούλη ανακοίνωσε επιχειρησιακή ανετοιμότητα και σταμάτησε τις πτήσεις, επιβεβαιώνοντας ουσιαστικά, όπως επισημαίνεται στην Ερώτηση, «τις καταγγελίες για τα σοβαρά προβλήματα ασφάλειας των πτήσεων των υδροπλάνων και γενικότερα την παραβίαση της διεθνούς και εθνικής νομοθεσίας για τις αερομεταφορές».

Γι' αυτό οι βουλευτές ερωτούν, με ποιο θεσμικό πλαίσιο και ποια κριτήρια δόθηκαν άδεια και επιδοτήσεις στην εταιρεία αυτή, ποιος φορέας καθόρισε, έλεγξε και πιστοποίησε την πληρότητα σε ανθρώπινο δυναμικό και τις υποδομές για τα υδατοδρόμια. Ποιοι φορείς ελέγχουν την αξιοπλοΐα των υδροπλάνων, τους κανόνες ασφαλείας στα υδατοδρόμια και τις πτήσεις. Αν προτίθεται η κυβέρνηση να διαμορφώσει ενιαίο νομοθετικό πλαίσιο, σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα για τους κανόνες ασφαλείας, και την εμπορική πτητική δραστηριότητα των εταιρειών με υδροπλάνα.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
Εφοπλιστές: «Αναχρονισμός» οι οργανικές συνθέσεις των πλοίων ! (2014-03-18 00:00:00.0)
Το Λιμεναρχείο καλεί ναυτεργάτες σε κατάθεση (2013-12-06 00:00:00.0)
Ανεξέλεγκτοι οι εφοπλιστές (2007-07-26 00:00:00.0)
Πλέουν στα κέρδη (2006-11-22 00:00:00.0)
Αρχισαν τα όργανα της «απελευθέρωσης» (2006-05-30 00:00:00.0)
Ταλαιπωρία για επιβάτες και νησιώτες (2001-08-14 00:00:00.0)

Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ