Οπως οι Ισπανοί προσπαθούσαν να εξαγοράσουν τους γηγενείς της Νότιας Αμερικής με καθρεφτάκια και ψεύτικα κοσμήματα, κάπως έτσι προσπαθούν σήμερα και οι κυβερνώντες να εξαγοράσουν ψήφους.
Τι άλλο μπορεί να είναι, δηλαδή, οι προσφορές για ...αποκωδικοποιητές ψηφιακής τηλεόρασης στα άτομα με αναπηρία από τον Αλογοσκούφη και τα μέτρα ενθάρρυνσης της μετακίνησης με ποδήλατο στην Αθήνα του Λιάπη;
Πιστεύουν στ' αλήθεια ότι με τέτοια φτηνά κολπάκια μπορούν να καλύψουν την ανυπαρξία ουσιαστικών πολιτικών ενίσχυσης και ενσωμάτωσης των ΑΜΕΑ ή το κυκλοφοριακό χάλι, στο οποίο βρίσκεται η πρωτεύουσα;
Αν μπορεί ο Μιχάλης Λιάπης ας μετακινηθεί με ποδήλατο από το υπουργείο του μέχρι τη Βουλή (χωρίς 10 μοτοσικλετιστές της Τροχαίας να του ανοίγουν το δρόμο) κι ύστερα ας έρθει να μας μιλήσει για μέτρα ενίσχυσης της ποδηλατοκίνησης.
Το μόνο ποδήλατο που μπορούν να έχουν οι κάτοικοι της Αθήνας είναι η ...ίδια η καθημερινότητά τους, που έχει γίνει ...«ποδήλατο» από το άγχος της μετακίνησης, των χρεών και των μισθών που δε φτάνουν ούτε για τα στοιχειώδη.
ΜΙΚΡΟΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ και καταναλωτές «τρώγονται» μεταξύ τους μετά τον απίστευτο τελευταίο φορολογικό νόμο της κυβέρνησης, με βάση τον οποίο κάποιες δαπάνες εκπίπτουν από το εισόδημα εφόσον υπάρχουν προσωπικές αποδείξεις.
Δηλαδή, πρέπει να κάνεις ολόκληρη εμπορική διαπραγμάτευση ...με τον σουβλατζή από τον οποίο αγόρασες ένα σουβλάκι μήπως δεήσει και στο τέλος της χρονιάς σού «κόψει» μερικά ευρώ από το φόρο το υπουργείο Οικονομίας.