Λευκά: Ρη1, Βδ3, Πε1, Πεδ, Ιγ2, Αβ4, Στρ. α2, β2, γ4, δ4, ζ3, η2 (12)
Μαύρα: Ρη8, Βζ6, Πζ8, Πζ7, Ιθ6, Αζ5, Στρ. α6, β7, γ6, δ5, ζ4, η6, θ7 (13)
Λευκά: Ρδ1, Πζ4, Ια4, Ιη7, Αζ6, Αη2, Στρ. β5, ε5, ε2, θ4 (10)
Μαύρα: Ρδ5, Ια8, Ιζ3, Στρ. α5, β4, γ7, δ7, η4, θ5 (9)
Παίζουν τα λευκά και κάνουν ματ σε (3) τρεις κινήσεις. Οποιος προσπάθησε να δώσει λύση μέσω του καρφωμένου ίππου, έκανε λάθος. Αντίθετα, το προσωρινό ξεκάρφωμα του ίππου, δίνει τη λύση. 1. Αζ1! (απειλεί 2. ε4 Ρδ4 3. Ιζ5+ματ) 1.... Ιε5 2. Αη2+ Ιζ3 3. Πδ4+ματ! Αν. 1.... Ιθ4 2. ε3 και ακολουθεί ματ με 3. Αγ4 ή 3. Πδ4!