Σάββατο 15 Σεπτέμβρη 2007
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 16
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΠΕΤΑΛΟ ΜΑΛΙΑΚΟΥ
Εδέησε να παραδώσουν τα πρώτα χιλιόμετρα

Παραδόθηκαν χτες - κατά σύμπτωση δύο μέρες πριν τις εκλογές - τα πρώτα τμήματα του νέου αυτοκινητόδρομου στο πολύπαθο πέταλο του Μαλιακού, το οποίο με ευθύνη των κυβερνήσεων ΝΔ και ΠΑΣΟΚ παρέμενε επί δεκαετίες «καρόδρομος», με αποτέλεσμα να θρηνούμε κάθε χρόνο δεκάδες νεκρούς από φονικά τροχαία δυστυχήματα.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΥΠΕΧΩΔΕ, στην κυκλοφορία παραδόθηκαν: Η παράκαμψη του Αγίου Κωνσταντίνου, μήκους 11,4 χιλιομέτρων, η παράκαμψη στα Καμένα Βούρλα από την έξοδο της σήραγγας Κνημίδας έως τη Σκάρφεια, μήκους 9 χιλιομέτρων, ενώ στα επόμενα 12 χιλιόμετρα έχει ολοκληρωθεί μόνο το ρεύμα προς Αθήνα. Επίσης παραδίδεται στην κυκλοφορία το τμήμα Αγία Παρασκευή - Αγία Μαρίνα, μήκους 4,5 χιλιομέτρων.

Το ΥΠΕΧΩΔΕ αναφέρει ότι η τελική παράδοση του έργου αναμένεται να γίνει τον Οκτώβρη, ενώ διαβεβαιώνει ότι «καμία έκπτωση δεν έγινε στην ποιότητα κατασκευής και τίποτε δεν πρόκειται να ξηλωθεί μετά τις εκλογές»...

Σημειώνουμε ότι τα τμήματα που παραδόθηκαν αποτελούν ένα μέρος μόνο του πετάλου του Μαλιακού, ενώ η συνολική μετατροπή του από «φονικό» σε κανονικό αυτοκινητόδρομο δεν αναμένεται να ολοκληρωθεί πλήρως πριν το 2010...

Υπενθυμίζουμε ότι οι κυβερνήσεις ΝΔ και ΠΑΣΟΚ για χρόνια καθυστερούσαν να δημοπρατήσουν τα έργα, προκρίνοντας την κατασκευή της περιβόητης ζεύξης του Μαλιακού, με «σύμβαση παραχώρησης» και προκειμένου να εξυπηρετήσουν καθαρά τα συμφέροντα των μεγαλοεργολάβων. Τελικά η «λύση» αυτή εγκαταλείφθηκε μόλις το 2001 και τα έργα ξεκίνησαν το 2003.

Η επίσπευση πλέον των έργων του Μαλιακού, συνολικού κόστους που υπερβαίνει τα 800 εκατ. ευρώ και κατασκευάζονται αποκλειστικά από τον κρατικό προϋπολογισμό, έχει να κάνει με το γεγονός ότι αυτά θα πρέπει να δοθούν ως «δωράκι» στους μεγάλους ιδιωτικούς ομίλους στους οποίους παραδίδονται - με διαγωνισμούς που προκήρυξε το ΠΑΣΟΚ και ολοκλήρωσε η ΝΔ - οι οδικοί άξονες της χώρας. Αποτέλεσμα όλων αυτών θα είναι ο ελληνικός λαός να πληρώνει - και στο τμήμα αυτό που ολοκληρώθηκε αποκλειστικά με λεφτά δικά του - πανάκριβα διόδια 4 λεπτά ανά χιλιόμετρο, χωρίς ΦΠΑ και σε τιμές του 2003, δηλαδή τριπλάσια από τα 1,7 λεπτά που πληρώνει σήμερα...

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
Πολιτικές οι ευθύνες για το «φονικό» πέταλο Μαλιακού (2005-11-22 00:00:00.0)
Νέο «πανωπροίκι» στους μεγαλοεργολάβους (2005-04-13 00:00:00.0)
Επαναπροκηρύσσεται έργο του «φονικού πετάλου» (2005-01-13 00:00:00.0)
Μπαίνουν οι κάμερες στο Μαλιακό (2004-11-25 00:00:00.0)
Εγκληματικές πολιτικές ευθύνες (2004-10-03 00:00:00.0)
Παγίδα θανάτου το «πέταλο» του Μαλιακού (2003-05-07 00:00:00.0)

Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ