«Τα προβλήματα είναι τόσο έντονα, που να δικαιολογούν το κλείσιμο των σχολείων; Τα παιδιά των λαϊκών οικογενειών βλέπουν τον δρόμο προς τη μόρφωση, τη ζωή με δικαιώματα, κλειστό. Μέχρι πού θα πάει η κατάσταση; Μέχρι να υλοποιηθεί το δικαίωμα του λαού στη γνώση. Γιατί, όμως, οι καθηγητές δεν κάνουν "μαθήματα ενισχυτικής διδασκαλίας" στη διάρκεια των καταλήψεων; Μήπως είναι ώρα να διδάξουν το μάθημα του αγώνα;».
(...) «Δημιουργείται μια νέα γενιά που θα κινδυνεύσει να μην πάρει σύνταξη; Εχει ήδη δημιουργηθεί με τις νέες σχέσεις μερικής, ελαστικής εργασίας. Ως γραμματέας της ΚΝΕ, τι έχετε να πείτε γι' αυτούς τους νέους; Το ΚΚΕ έχει πρόταση για διεκδίκηση σταθερής εργασίας με ελεύθερο χρόνο και ανατροπή της εξουσίας που υπηρετεί την εκμετάλλευση. Και για όσους δουλεύουν για 400-500 ευρώ; Να οργανωθούν στα σωματεία τους και να διεκδικήσουν 1.400 ευρώ κατώτερο μισθό, να διεκδικήσουν με τον λαό την εξουσία».
(...) «Γιατί όμως να μη γίνουν ιδιωτικά πανεπιστήμια; Γιατί η μόρφωση δεν είναι εμπόρευμα. Γιατί η έρευνα πρέπει να υπηρετεί τις ανάγκες της νεολαίας, του λαού και όχι του κέρδους. Θα επαναληφθούν οι καταλήψεις και στα ΑΕΙ; Οι φοιτητές είναι ήδη στον δρόμο. Η ΚΝΕ στηρίζει τις μορφές πάλης που επιλέγει το κίνημα».
(...) «Πιστεύετε ότι σήμερα η ΚΝΕ έχει την ορμή του παρελθόντος; Θέλουμε να γινόμαστε πιο ικανοί στο πλευρό του κόμματός μας. Οι συνθήκες δεν είναι ίδιες, δε φτάνει μόνο η ορμή. Από τα αμφιθέατρα, στη Βουλή. Η διαφορά; Ανάμεσα στην οικοδομή και στη Βουλή θέλετε να πείτε... Εστω, τα κοινά σημεία; Στην οικοδομή χτίζουμε, στη Βουλή γκρεμίζουν... (...) Θα βρείτε, επιτέλους, κοινά σημεία με τον ΣΥΡΙΖΑ; Είμαστε διαφορετικά κόμματα. Το ΚΚΕ δεν είναι δεκανίκι κανενός. Πάλη ενάντια στον "ευρωμονόδρομο", για να απεγκλωβίζεται ο εργατόκοσμος από τη Ν.Δ. και το ΠΑΣΟΚ, για τη λαϊκή συμμαχία και εξουσία. Τι σημαίνει η είσοδος του ΛΑ.Ο.Σ. στη Βουλή; Αξιοποίηση από το σύστημα ενός αντιδραστικού αντικομμουνιστικού κόμματος».
(αποσπάσματα από συνέντευξη του γραμματέα του ΚΣ της ΚΝΕ και βουλευτή του ΚΚΕ Γ. Πρωτούλη στα ΝΕΑ).