Ενας οδηγός φορτηγού στη Σάμο και ένας εναερίτης της ΔΕΗ σε χωριό των Τρικάλων σκοτώθηκαν λίγο πριν βγουν στη σύνταξη
Χτες το πρωί, ο 57χρονος οδηγός φορτηγού Μανώλης Μεταξάς καταπλακώθηκε από την μπουμά (βάρους 5 τόνων) του πλοίου που άδειαζε τσιμέντο στο όχημά του, όταν αυτή έσπασε, την ώρα που ο εργαζόμενος ανέβηκε να κλείσει το καπάκι στο φορτηγό του. Το νέο θανατηφόρο «ατύχημα» σημειώθηκε γύρω στις 9 π.μ., στο Καρλόβασι της Σάμου. Το πλοίο «ΑΙΟΛΙΣ» που μετέφερε το τσιμέντο ανήκει στην εταιρεία «ΤΙΤΑΝ». Ο θάνατος του εργαζόμενου, ο οποίος έκανε μεταφορές για λογαριασμό της κατασκευαστικής εταιρείας «Κουμουτσάκος», ήταν ακαριαίος.
Σύμφωνα με το Λιμεναρχείο Καρλοβάσου, την ευθύνη για την έκδοση των πιστοποιητικών αξιοπλοΐας και ασφάλειας του πλοίου έχει η ιδιωτική εταιρεία «Γαλλικός Νηογνώμονας», ενώ ο τελευταίος έλεγχος έγινε ένα μήνα πριν. Συνδικαλιστές από το νησί σημειώνουν ότι το πρώτο πράγμα που διαπίστωσαν σπεύδοντας στο χώρο του «ατυχήματος» ήταν ότι πολλά συρματόσκοινα του μεταφορτωτικού μηχανήματος του πλοίου ήταν σκουριασμένα και παλιά.
Το νέο έγκλημα σε βάρος της εργατικής τάξης και τους πολιτικούς ενόχους, καταγγέλλει με ανακοίνωσή του το Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Σάμου.
Τραγικό θάνατο βρήκε προχτές το βράδυ, γύρω στις 9 μ.μ. και ο εναερίτης ηλεκτροτεχνίτης της ΔΕΗ Αθανάσιος Γκοντόπουλος. Ο 56χρονος εργαζόμενος ήταν ανεβασμένος σε κολόνα της ΔΕΗ, στο χωριό Αγ. Προκόπιος του Δήμου Αιθήκων στα Τρίκαλα, όπου πήγε μαζί με ένα συνάδελφό του για την αποκατάσταση βλάβης. Οταν έσπασε ο ασφαλειοαποζέστης (που ρυθμίζει τη ροή του ρεύματος) και «έφυγε» μαζί με το καλώδιο πέφτοντας πάνω του, ο εργαζόμενος κεραυνοβολήθηκε από ρεύμα τάσης πάνω από 20.000 βολτ.
Συνδικαλιστές του κλάδου επισημαίνουν ότι η απελευθέρωση του τομέα της Ενέργειας και η ιδιωτικοποίηση της ΔΕΗ θα οδηγήσουν τα επόμενα χρόνια σε ακόμα μεγαλύτερη αύξηση των εργατικών «ατυχημάτων». Ο κίνδυνος μεγαλώνει όχι μόνο για τους εργαζόμενους σε εργολαβικά συνεργεία, αλλά και για το μόνιμο προσωπικό.