Οριακή αύξηση 0,5% σημείωσε ο όγκος λιανικών πωλήσεων (δηλαδή ο τζίρος των καταστημάτων λιανικής σε πραγματικές, αποπληθωρισμένες τιμές) το Μάρτη του 2008, έναντι αύξησης 3,5% την αντίστοιχη περίοδο 2007/2006. Η σημαντική επιβράδυνση του ρυθμού αύξησης του τζίρου, είναι αποτέλεσμα της μειωμένης καταναλωτικής ζήτησης, που αντανακλά τη συνεχιζόμενη συρρίκνωση της αγοραστικής δύναμης των εργαζομένων.
Από τα αναλυτικά στοιχεία προκύπτει ότι ο όγκος πωλήσεων το Μάρτη του 2000 προς το Μάρτη του 2006 εμφανίζει:
Πρώτον, αύξηση:
Δεύτερον, υποχώρηση στα: