Προκλητικός ο υφυπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας στη χτεσινή ενημέρωση των δημοσιογράφων
Eurokinissi |
Ο Π. Καμμένος στην ουσία έδειξε ότι η κυβέρνηση είναι σε κοινή γραμμή με τον Απ. Βεντούρη, ο οποίος αντιπροσωπεύει όλους τους εφοπλιστές της ακτοπλοΐας, σαν πρόεδρος της Ενωσης Επιχειρήσεων Ακτοπλοΐας. Πρόκειται για τον εφοπλιστή που ήδη καταδίκασε τον υποπλοίαρχο του «ΘΕΟΦΙΛΟΣ» - ανήκει στην εταιρεία του - ως ένοχο για την πρόσκρουση του πλοίου, ενώ άνθρωποί του εξαφάνισαν στοιχεία που αποδείκνυαν ότι το «ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝΟΥ», που επίσης ανήκει σε εταιρεία του, είναι αναξιόπλοο και άκρως επικίνδυνο.
Ο υφυπουργός ήταν σαφέστατος σχετικά με τους ελέγχους για την αξιοπλοΐα των πλοίων. «Οποτε υπήρξε -είπε- η παραμικρή καταγγελία, η Επιθεώρηση (σ.σ. ο Κλάδος Ελέγχου Εμπορικών Πλοίων - ΚΕΕΠ) ενήργησε άμεσα. Μάλιστα η Επιθεώρηση καταγγέλλεται ότι είναι πιο αυστηρή από ό,τι πρέπει»! Αυτά λέγονται όταν ο ΚΕΕΠ, είτε με κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ, είτε σήμερα με τη ΝΔ, ενοχοποιείται με σωρό από συγκεκριμένες καταγγελίες σε βάρος του, με ατράνταχτα στοιχεία, για ελέγχους - «μαϊμού» και ως υπηρεσία «κάλυψης» των εφοπλιστών! Με δικά του πιστοποιητικά αξιοπλοΐας βούλιαξε άλλωστε το «ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΜΙΝΑ». Ο υφυπουργός αρνήθηκε επίσης να πάρει θέση απέναντι στην καταγγελία των σωματείων ΠΕΜΕΝ και ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ, η οποία βρίσκεται στο γραφείο του από το περασμένο Σάββατο, για τους «φουσκωτούς» του Βεντούρη.
Σε ό,τι αφορά το πλοίο «ΘΕΟΦΙΛΟΣ», ο υποπλοίαρχος στην απολογία του φέρεται να παραδέχτηκε τις όποιες ευθύνες μπορεί να του αναλογούν, όμως είπε ότι: «Ενώ διόρθωνα την πορεία του πλοίου, αυτό ξαναπήγαινε για άγνωστους λόγους αριστερά, παρέκκλινε αριστερά», αφήνοντας να εννοηθεί ότι υπήρξε πρόβλημα. Πάντως χτες, εναντίον του υποπλοιάρχου συντάχθηκε από τον εισαγγελέα κατηγορητήριο για ρύπανση, για παράβαση του Κώδικα Αποφυγής Συγκρούσεων και παράβαση του Κώδικα Δημοσίου Ναυτικού Δικαίου. Οσον αφορά τον πλοίαρχο κατέθεσε ως μάρτυρας χτες, μέσα στο καράβι - επειδή συνεχίζονται οι εργασίες επικόλλησης επιθεμάτων στο ρήγμα, που αναμένεται να ολοκληρωθούν σήμερα το βράδυ - ενώ αναμενόταν η απαγγελία κατηγορίας και σε βάρος του.
Με καθολική συμμετοχή των ναυτεργατών ολοκληρώθηκε χτες τα μεσάνυχτα η 24ωρη απεργία που κήρυξε το Σωματείο Μηχανικών και Κατώτερων Πληρωμάτων «Αγιος Σπυρίδων» στην Κέρκυρα. Οι εργαζόμενοι διεκδικούν την άμεση υπογραφή Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας (ΣΣΕ) στα πορθμεία, τη ρύθμιση και διευκρίνιση των άρθρων 6 και 27 της ΣΣΕ για να μην παρερμηνεύονται οι ώρες διακοπής και ανάπαυσης, τις δυο 24ωρες άδειες ανάπαυσης, οργανικές συνθέσεις σύμφωνα με τις πραγματικές ανάγκες, καθώς και χαρακτηρισμό της γραμμής Κέρκυρας - Ηγουμενίτσας - Παξών σαν ακτοπλοϊκής.