Πέμπτη 7 Αυγούστου 2008
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 13
ΕΡΓΑΤΙΚΑ
ΚΙ ΑΛΛΟΣ ΝΕΚΡΟΣ ΟΙΚΟΔΟΜΟΣ ΧΤΕΣ
Δεν προλαβαίνει να στεγνώσει το αίμα...

Στα 18 του χρόνια σκοτώθηκε σε έργο στην περιοχή του αεροδρομίου της Αθήνας. Στους 76 οι νεκροί από την αρχή του χρόνου. Παραμένουν τα ερωτήματα για το «ατύχημα» στη σήραγγα Αγορασιάς

Συνάδελφος των εγκλωβισμένων στη σήραγγα της Αγορασιάς περιμένει τον απεγκλωβισμό τους. Μια μέρα μετά, ένας 18χρονος στην Αθήνα έπεσε νεκρός στο μεροκάματο...

Eurokinissi

Συνάδελφος των εγκλωβισμένων στη σήραγγα της Αγορασιάς περιμένει τον απεγκλωβισμό τους. Μια μέρα μετά, ένας 18χρονος στην Αθήνα έπεσε νεκρός στο μεροκάματο...
Ενα ακόμα θανατηφόρο εργατικό «ατύχημα» σημειώθηκε χτες, ανεβάζοντας τον αριθμό των νεκρών εργατών στους 76 για το 2008 -σύμφωνα με τα όσα έχει καταγράψει ο «Ρ». Στοιχείο που δείχνει την ένταση της εκμετάλλευσης στους χώρους δουλειάς, με αποτέλεσμα τα θανατηφόρα ατυχήματα να έχουν πάρει τη μορφή χιονοστιβάδας, καθώς συμβαίνει ένα θανατηφόρο ανά δύο, σχεδόν, εργάσιμες μέρες.

Το συγκεκριμένο «ατύχημα» έγινε στο έργο κατασκευής του νέου εκθεσιακού κέντρου στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος». Θύμα αυτή τη φορά ένας μετανάστης εργάτης, μόλις 18 ετών, που είχε μόνο δύο μέρες στη δουλειά! Σύμφωνα με πληροφορίες, ο εργαζόμενος είχε ανέβει πάνω σε φορτηγό για να βοηθήσει γερανό να ξεφορτώσει σιδερένια δοκάρια μήκους εννέα μέτρων και βάρους δύο τόνων το καθένα. Κάποιο από τα δοκάρια έφυγε από τη θέση του με αποτέλεσμα ο εργαζόμενος να πέσει από το φορτηγό και να καταπλακωθεί από το φορτίο, χάνοντας τη ζωή του. Σύμφωνα με το Συνδικάτο Οικοδόμων Αθήνας, ανάδοχος του συγκεκριμένου έργου είναι η εταιρεία «Αργκόν» και υπεργολάβος η εταιρεία «ΝΕΚ».

Στη σήραγγα Αγορασιάς

Στοιχεία που να απαντούν σε ορισμένα από τα ερωτήματα που έθεσε χτες ο «Ρ» για το παραλίγο μακελειό στη σήραγγα Αγορασιάς ζητά από την εργοδοσία η Επιθεώρηση Εργασίας. Υπενθυμίζουμε ότι προχτές το πρωί ένα φορτηγό πήρε φωτιά ενώ βρισκόταν μέσα στη σήραγγα Αγορασιάς στην Καρδίτσα -400 μέτρα από την είσοδό της. Πυκνοί καπνοί γέμισαν τη σήραγγα εγκλωβίζοντας επτά εργάτες που βρίσκονταν σε βάθος 1.400 μέτρων, οι οποίοι βγήκαν ύστερα από τέσσερις ολόκληρες ώρες.

Ενα από τα ερωτήματα που έθεσε ο «Ρ» ήταν κατά πόσο δικαιολογούνται οι μειωμένες βάρδιες που υπάρχουν αυτή την περίοδο στο έργο (η εταιρεία τις δικαιολόγησε λέγοντας ότι γίνονται μόνο έργα συντήρησης), γεγονός που δημιουργεί αναπόφευκτα κινδύνους για τη ζωή και την ακεραιότητα των εργατών. Σύμφωνα με πληροφορίες, η Επιθεώρηση Εργασίας θεωρεί ότι υπήρξε κανονική παραγωγική διαδικασία και όχι έργα «συντήρησης». Σε αυτή την κατεύθυνση ζήτησε από την εταιρεία να καταθέσει τα απαραίτητα στοιχεία που να δείχνουν ότι οι εργαζόμενοι είχαν δηλωθεί και ότι είχαν την απαιτούμενη ειδικότητα για την εργασία την οποία έκαναν. Ακόμα ζητήθηκαν τα στοιχεία για το αν έχει τηρηθεί η απαραίτητη διαδικασία συντήρησης του φορτηγού.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ