Τρίτη 21 Οχτώβρη 2008
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 25
ΠΑΙΔΕΙΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ
Επεκτείνονται οι μπίζνες...

Από τη μια συνδιοργανώνει πανάκριβα σεμινάρια με μια ιδιωτική εταιρεία κι από την άλλη «διαρρέει» σε ιδιωτικό κολέγιο προσωπικά στοιχεία των φοιτητών του!

Νέο παράδειγμα επιχειρηματικής δραστηριότητας και συναλλαγής με επιχειρήσεις δίνει το Πανεπιστήμιο Πειραιά, που στήνει «μαγαζί» με την εταιρεία πιστοποιήσεων «Cisco» και διοργανώνει σεμινάρια προετοιμασίας για την απόκτηση μιας πιστοποίησης που παρέχει η εταιρεία σχετικά με σχεδιασμό, εγκατάσταση, λειτουργία και συντήρηση δικτύων! Το σύνολο των σεμιναρίων κοστίζει 2.400 ευρώ!

Οπως ενημερώνει ανακοίνωση του Κέντρου Ερευνών Πανεπιστημίου Πειραιά, το πανεπιστήμιο θα λειτουργήσει ως «επίσημη δικτυακή ακαδημία» της εταιρείας και «μέσω του Πανεπιστημίου Πειραιώς θα λειτουργήσουν τμήματα που θα προετοιμάζουν τους ενδιαφερόμενους για την απόκτηση της πιστοποίησης "CCNA Exploration" της "Cisco"».

Δηλαδή, το πανεπιστήμιο διαθέτει τους χώρους του και παίρνει μέρος στη διαφήμιση και υλοποίηση πανάκριβων σεμιναρίων κατάρτισης σε εργαζόμενους και νέους, προκειμένου να διεκδικήσουν την πιστοποίηση από τη συγκεκριμένη εταιρεία.

Εκδήλωση - παρουσίαση του συγκεκριμένου σεμιναρίου έγινε στο Τμήμα Διδακτικής Τεχνολογίας και Ψηφιακών Συστημάτων του Πανεπιστημίου, όπου οι καθηγητές προέτρεψαν τους φοιτητές να το παρακολουθήσουν και να πάρουν την πιστοποίηση...

Το πανεπιστήμιο, πλήρως ενταγμένο στις αντιδραστικές αναδιαρθρώσεις, καυχιέται ότι προχωράει σε αυτή την μπίζνα «οδηγώντας τις εξελίξεις στο χώρο της αγοράς εργασίας». Στην πραγματικότητα, εκείνο που κάνει το Πανεπιστήμιο Πειραιά (και φυσικά δεν είναι το μόνο δημόσιο ίδρυμα που συνάπτει τέτοιες σχέσεις με επιχειρήσεις) είναι ότι προσαρμόζεται στη νέα πραγματικότητα της ΕΕ και της Μπολόνια: Σεμινάρια κατάρτισης, επιχειρήσεις στα πανεπιστήμια, πανάκριβα δίδακτρα...

Ετοιμη πελατεία για τα κολέγια!

Περίεργες διαφημιστικές κρούσεις δέχτηκαν φοιτητές και φοιτήτριες του Πανεπιστημίου Πειραιά, από το ιδιωτικό μαγαζί - κολέγιο «Mediteranean College». Οπως καταγγέλλουν φοιτητές, δέχτηκαν τηλεφωνήματα εκ μέρους του συγκεκριμένου μαγαζιού, που τους ενημέρωνε ότι έχουν έκπτωση για τα μεταπτυχιακά που διοργανώνει. Σε ερωτήσεις των φοιτητών, από πού βρήκαν τα στοιχεία τους, η απάντηση των υπευθύνων ήταν ότι τους τα έδωσε το πανεπιστήμιο! Το Πανεπιστήμιο Πειραιά δηλαδή έδωσε έτοιμη πελατεία στο κολέγιο!

Τέτοια περιστατικά καταγγέλλουν στον «Ρ», οι φοιτητές του τμήματος Ναυτιλιακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιά, Νίκος Αμπατιέλος και Νίκος Κούβαρης και φυσικά τα περιστατικά αυτά δεν είναι τα μόνα.

Οπως σημειώνει στον «Ρ» ο Ν. Αμπατιέλος, «με πήραν τηλέφωνο την Πέμπτη το απόγευμα από το "Mediteranean College". Ηξεραν το όνομά μου, ήξεραν ότι είμαι φοιτητής στο Ναυτιλιακό και ότι είμαι στο πτυχίο, με ρώτησαν πόσα μαθήματα έχω ακόμα και αν σκέφτομαι να κάνω κάποιο μεταπτυχιακό. Από εκεί και πέρα μου είπαν ότι έχουν ειδική προσφορά για φοιτητές Ναυτιλιακού, έκπτωση 50% στο συγκεκριμένο αντικείμενο και αν θέλω να παραβρεθώ σε συζήτηση - παρουσίαση του μεταπτυχιακού. Στην ερώτησή μου αν βρήκαν τα στοιχεία από το πανεπιστήμιο, η απάντησή τους ήταν ναι». Ανάλογη είναι και η εμπειρία του Νίκου Κούβαρη, επίσης φοιτητή στο Πανεπιστήμιο Πειραιά, στον οποίο τηλεφώνησαν στο σπίτι.

Τα παραπάνω περιστατικά, που έρχονται να προστεθούν σε μια σειρά γεγονότων που αποδεικνύουν καθημερινά ότι τα δημόσια πανεπιστήμια λειτουργούν με επιχειρηματικά κριτήρια, αναδεικνύουν και τη στόχευση των αντιδραστικών αναδιαρθρώσεων που προωθούν ΕΕ - ΝΔ - ΠΑΣΟΚ στην ανώτατη εκπαίδευση. Σε αυτό το σχήμα, οι φοιτητές είναι πελάτες ενός πανάκριβου συστήματος παροχής υπηρεσιών κατάρτισης και επανακατάρτισης...


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ