Παρασκευή 24 Οχτώβρη 2008
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 5
ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ
Εισπράττουν χωρίς να δουλεύουν!

Ούτε «τσαπιά» δεν έχει πέσει στο έργο της Ιόνιας Οδού, το οποίο ανατέθηκε με μία από τις περιβόητες «συμβάσεις παραχώρησης» τύπου ΣΔΙΤ στην ιδιωτική ισπανοελληνική κοινοπραξία «Hellenic Autopistas».

Κι αυτό παρότι από τις αρχές του Γενάρη ο ιδιωτικός όμιλος εισπράττει κανονικά τα διόδια από τον αυτοκινητόδρομο Αθήνα - Σκάρφεια (δηλαδή τους σταθμούς Αφιδνών, Σχηματαρίου και Τραγάνας), η εκμετάλλευση του οποίου δόθηκε ως «προίκα» στον εν λόγω όμιλο, ο οποίος μάλιστα από τις 2 Απρίλη προχώρησε και σε αυξήσεις στην τιμή τους από 37,50% έως και 110%!

Σύμφωνα με πληροφορίες, η καθυστέρηση στην έναρξη των εργασιών οφείλεται σε διαφωνίες που προέκυψαν μεταξύ του ελληνικού ομίλου ΓΕΚ - ΤΕΡΝΑ και των ισπανικών εταιρειών «Cintra» και ACS σχετικά με το ποιος θα πάρει το καλύτερο μερίδιο της «πίτας» του κατασκευαστικού έργου...

Οπως και να 'χει βέβαια και μόνο το γεγονός αυτό επιβεβαιώνει ότι οι ιδιωτικοί όμιλοι δε βάζουν σχεδόν ούτε ευρώ από την τσέπη τους για την κατασκευή των έργων, αφού ακόμη και η ελάχιστη συμμετοχή τους στο κόστος καλύπτεται από την προείσπραξη των διοδίων!

Μη μας πει, λοιπόν, κανείς ότι η θέση του ΚΚΕ για κατάργηση όλων των χαρατσιών των διοδίων είναι υπερβολική...


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ