Σάββατο 10 Γενάρη 2009
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 5
ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ
Αντιλαϊκά χρονοδιαγράμματα

Ούτε καν τα προσχήματα του «νέου αέρα» που δήθεν φέρνει ο ανασχηματισμός στην κυβερνητική πολιτική, δε θέλησαν να κρατήσουν στο υπουργείο Μεταφορών - Επικοινωνιών.

Τόσο ο απελθών υπουργός Κ. Χατζηδάκης όσο και ο διάδοχός του στον υπουργικό θώκο Ευρ. Στυλιανίδης ξεκαθάρισαν ωμά ότι η κυβερνητική πολιτική των σαρωτικών ιδιωτικοποιήσεων θα συνεχιστεί απαρέγκλιτα και «στη βάση των χρονοδιαγραμμάτων που έχουν ήδη τεθεί». Υπενθυμίζεται ότι τα «αυστηρά» ...μεταρρυθμιστικά χρονοδιαγράμματα που έχει θέσει η κυβέρνηση για τον τομέα του υπουργείου Μεταφορών - Επικοινωνιών είναι κατά προτεραιότητα: Ομιλος «Ολυμπιακής Αεροπορίας»: Ιδιωτικοποίηση ή εκκαθάριση με απόλυση των 8.000 εργαζομένων έως το τέλος του ερχόμενου Απρίλη. ΟΣΕ: Αμεσα αυξήσεις στις τιμές των εισιτηρίων και ...εξορθολογισμός των δρομολογίων, με σημαντικές περικοπές. Δραστική μείωση προσωπικού και λήψη άλλων μέτρων ενόψει πλήρους «απελευθέρωσης» (ιδιωτικοποίηση των σιδηροδρομικών μεταφορών) από το 2011. Αμεσες ιδιωτικοποιήσεις, μέσω ΣΔΙΤ (Συμπράξεις Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα), σε αεροδρόμια και αστικές συγκοινωνίες (τηλεματική και ηλεκτρονικό εισιτήριο).

Για αυτά τα χρονοδιαγράμματα υπερηφανεύτηκε ο Κ. Χατζηδάκης και ακριβώς τα ίδια χρονοδιαγράμματα υποσχέθηκε να τηρήσει απαρέγκλιτα ο Ευρ. Στυλιανίδης.

Το ζήτημα είναι εάν θα επιτρέψουν οι εργαζόμενοι και συνολικά ο ελληνικός λαός στην κυβέρνηση να τηρήσει τα χρονοδιαγράμματα μιας πολιτικής που πλήττει καίρια τα συμφέροντά τους.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ